Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nisku
Komenda Powiatowa PSP w Nisku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nisku.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-12-10
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Część zdjęć nie posiada opisów lub są ogólne. Opisy będą stopniowo uzupełniane
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-10
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-12-10
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: ogn. Łukasz Chwiej.
- E-mail: lchwiej@nisko-straz.itl.pl
- Telefon: 158412140
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy PSP w Nisku
- Adres: ul. Nowa 42
37-400 Nisko - E-mail: kpnisko@podkarpacie.straz.pl
- Telefon: 158412140
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Budynek główny Komendy Powiatowej PSP w Nisku znajduje się przy ulicy Nowej, wejście od strony frontowej za poziomie parteru, bez schodów i stopni.
Miejsca parkingowe zostały zlokalizowane przed budynkiem KP PSP przy wejściu głównym. Wyznaczono miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnych, możliwość dojazdu w pobliże wejścia głównego, gdzie znajduje się domofon, łączący się z dyżurnym stanowiska kierowania. Przy wskazaniu celu wizyty dyżurny informuje, w zależności od potrzeb, osoby realizujące zadania, które odbierają gości i asystują przez cały czas pobytu. W chwili zakończenia wizyty te osoby prowadzą interesanta do wyjścia.
Budynek KP PSP jest obiektem dwukondygnacyjnym wyposażonym w jedną klatkę schodową oraz holl i przestronne korytarze. Obiekt ze względu na rozwiązania architektoniczne nie posiada wind i rozwiązań takich jak pochylnie, platformy itp. Osoba niepełnosprawna może liczyć na pełną pomoc strażaka asystującego w zakresie odpowiednim do stopnia niepełnosprawności.
Dla osób na wózkach dostępny jest korytarz i pomieszczenia na poziomie parteru. Obsługa administracyjna osób niepełnoprawnych ruchowo odbywa się na parterze budynku.
Wejście na teren KP PSP w asyście psa jest dozwolona. Warunkiem jest zabezpieczenie psa przed ugryzieniem osób trzecich (kaganiec).
- Pierwsza publikacja:
- 20.11.2020 11:02 bryg. Ireneusz Szewczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- PRZ/PK
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 2.0 | 14.12.2020 09:32 bryg. Ireneusz Szewczyk |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 20.11.2020 11:02 bryg. Ireneusz Szewczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP