Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności serwisu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim w portalu gov.pl
Deklaracja dostępności Strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-09-01
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-01
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Niektóre treści pochodzą z różnych źródeł, lub opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Wyłączenia
- Niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-01
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-01-09
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: kpt. Sebastian Żywicki.
- E-mail: sebastian.zywicki@straz.gda.pl
- Telefon: 47 741 81 21
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim
- Adres: ul. Warszawska 53, 82-100 Nowy Dwór Gdański
- E-mail: sekretariat.nowydwor@straz.gda.pl
- Telefon: 47 741 81 13
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Teren komendy znajduje sie przy ul. Warszawskiej 53 gdzie również znajduje się główna brma wjazdowa dla pojazdów i osób pieszych.
Wejście do głownego, piętrowego budynku znajduje od strony wewnętrznego placu. Na parter budynku prowadzi droga przystosowana dla wózków inwalidzkich - bez stopni i przeszkód. Na parterze i piętrze dostepne sa korytarze dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na parterze oraz na piętrze znajduje sie toaleta.
Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.
Aplikacje mobilne
- Nie prowadzimy żadnych aplikacji mobilnych.
Informacje dodatkowe
- Wszystkie informacje publikowane przez nas w mediach społecznościowych są dostępne cyfrowo i nie umieszczamy ich ponownie na tej stronie internetowej.
Dane kontaktowe koordynatorów ds. dostępności
- Koordynator ds. dostępności architektonicznej – Katarzyna Bereziuk e-mail: katarzyna.bereziuk@straz.gda.pl, tel. 47 741 81 17
- Koordynator ds. dostępności cyfrowej – asp. Michał Skalski e-mail: michal.skalski@straz.gda.pl, tel. 47 741 81 08
- Koordynator ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej – kpt. Anna Piechowska e-mail: anna.piechowska@straz.gda.pl, tel. 47 741 81 15
Materiały
Plan działania na rzecz poprawy dostępnościPlan-działania-na-rzecz-poprawy-dostępności.pdf 0.16MB Raport o stanie zapewnienia dostępności podmioty publicznego za 2020 rok
Raport_o_stanie_zapewniania_dostępności_podmiotu_publicznego_stan_w_dniu_01012021_r.pdf 0.10MB Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek_o_zapewnienie_dostępności.docx 0.02MB Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Żądanie_zapewnienia_dostępności_cyfrowej.docx 0.02MB
- Pierwsza publikacja:
- 30.03.2023 13:36 Michał Skalski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Michał Skalski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 6.0 | 06.05.2024 14:59 Michał Skalski |
Deklaracja dostępności | 5.0 | 09.01.2024 10:36 Michał Skalski |
Deklaracja dostępności | 4.0 | 09.01.2024 10:21 Michał Skalski |
Deklaracja dostępności | 3.0 | 09.01.2024 09:41 Michał Skalski |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 09.01.2024 09:35 Michał Skalski |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 30.03.2023 13:36 Michał Skalski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP