W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności serwisu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim w portalu gov.pl

Deklaracja dostępności Strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strony internetowej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-09-01
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-01

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Niektóre treści pochodzą z różnych źródeł, lub opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Wyłączenia

  • Niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-01
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-01-09

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: kpt. Sebastian Żywicki.
  • E-mail: sebastian.zywicki@straz.gda.pl
  • Telefon: 47 741 81 21

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Dworze Gdańskim
  • Adres: ul. Warszawska 53, 82-100 Nowy Dwór Gdański
  • E-mail: sekretariat.nowydwor@straz.gda.pl
  • Telefon: 47 741 81 13

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Teren komendy znajduje sie przy ul. Warszawskiej 53 gdzie również znajduje się główna brma wjazdowa dla pojazdów i osób pieszych.

Wejście do głownego,  piętrowego  budynku znajduje od strony wewnętrznego placu. Na parter budynku prowadzi droga przystosowana dla wózków inwalidzkich - bez stopni i przeszkód. Na parterze i piętrze dostepne sa korytarze dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na parterze oraz na piętrze znajduje sie toaleta.

Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.

Aplikacje mobilne

  • Nie prowadzimy żadnych aplikacji mobilnych.

Informacje dodatkowe

  • Wszystkie informacje publikowane przez nas w mediach społecznościowych są dostępne cyfrowo i nie umieszczamy ich ponownie na tej stronie internetowej.

Dane kontaktowe koordynatorów ds. dostępności

  • Koordynator ds. dostępności architektonicznej – Katarzyna Bereziuk e-mail: katarzyna.bereziuk@straz.gda.pl, tel. 47 741 81 17
  • Koordynator ds. dostępności cyfrowej – asp. Michał Skalski e-mail: michal.skalski@straz.gda.pl, tel. 47 741 81 08
  • Koordynator ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej – kpt. Anna Piechowska e-mail: anna.piechowska@straz.gda.pl, tel. 47 741 81 15

Materiały

Plan działania na rzecz poprawy dostępności
Plan-działania-na-rzecz-poprawy-dostępności.pdf 0.16MB
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmioty publicznego za 2020 rok
Raport​_o​_stanie​_zapewniania​_dostępności​_podmiotu​_publicznego​_stan​_w​_dniu​_01012021​_r.pdf 0.10MB
Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej
Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.03.2023 13:36 Michał Skalski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Michał Skalski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 6.0 06.05.2024 14:59 Michał Skalski
Deklaracja dostępności 5.0 09.01.2024 10:36 Michał Skalski
Deklaracja dostępności 4.0 09.01.2024 10:21 Michał Skalski
Deklaracja dostępności 3.0 09.01.2024 09:41 Michał Skalski
Deklaracja dostępności 2.0 09.01.2024 09:35 Michał Skalski
Deklaracja dostępności 1.0 30.03.2023 13:36 Michał Skalski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}