W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy lub jego Zastępca przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 15.00 – 16.00), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem tel. (71) 314-20-91.

Skargi/wnioski można składać:

 listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Oleśnicy, ul. Kopernika 4, 56-400 Oleśnica
– osobiście w sekretariacie KP PSP przy ul. Kopernika 4 w Oleśnicy w godz. 7.30-15.30
– za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres sekretariat@straz.olesnica.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”

Ważne
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:
– imię i nazwisko wnoszącego,
– dokładny adres do korespondencji.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.03.2021 15:21 Łukasz Słoma
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st.kpt. Łukasz Słoma
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 1.0 31.03.2021 15:21 Łukasz Słoma

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}