W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH DOTYCZĄCA OSÓB UPRAWNIONYCH DO KONTAKTU, OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI SPRAWY I/LUB OSÓB REPREZENTUJĄCYCH INNY PODMIOT (W ZWIĄZKU Z WSPÓŁPRACĄ KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLKUSZU Z TYM PODMIOTEM)

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (zwanego dalej RODO) informujemy, że:

1. Administratorem przetwarzającym Pani/Pana dane osobowe jest Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu (32-300 Olkusz, Aleja 1000-lecia 2 C,  tel. 47 83 173 00, e-mail: kppspolkusz@malopolskie.straz.gov.pl).

2.  W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych:
(e-mail:
daneosobowe@malopolskie.straz.gov.pl).

3. Pani(a) dane osobowe (służbowe dane kontaktowe, pełniona funkcja/stanowisko) są przetwarzane w celu realizowania przez Panią(a) czynności na rzecz reprezentowanego przez Panią(a) podmiotu, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora1, polegającego na:

1) ułatwieniu komunikacji w ramach prowadzonych przez Komendę Powiatową PSP w Olkuszu zadań, a także

2) ustaleniu osób odpowiedzialnych za realizację, przedstawicieli oraz osób uprawnionych do kontaktu w przedmiotowej sprawie.

W zależności od typu prowadzonej sprawy Pani(a) dane osobowe mogą być także przetwarzane w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego2 jak np.:

1) archiwizacja dokumentacji sprawy, na podstawie Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach z późniejszymi zmianami (w przypadku, gdy Pani(a) dane znajdują się w dokumentacji prowadzonej sprawy),

2) prowadzenia dokumentacji księgowej (jeśli dotyczy) na podstawie przepisów finansowych.

Może się również zdarzyć, że Pani(a) dane będą przetwarzane w związku z realizacją umowy/porozumienia z danego zakresu3.

4. Jeżeli Pani(-) nie przekazywała swoich danych bezpośrednio Administratorowi, zostały one mu udostępnione w zakresie danych kontaktowych oraz pełnionej funkcji/stanowiska przez podmiot w imieniu, którego Pani(-) działa.

5. Odbiorcą Pani(a) danych osobowych są te podmioty, którym dane mogą być przekazywane na gruncie obowiązujących przepisów prawa. Odrębną kategorię odbiorców mogą stanowić także zewnętrzne podmioty, w szczególności dostawcy odpowiedzialni za obsługę systemów informatycznych i sprzętu (tzw. podmioty przetwarzające).

6. W przypadku, gdy Pani(a) dane osobowe pojawią się w dokumentacji prowadzonej przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu. sprawy, będą one przechowywane przez okres wynikający z wymogów archiwalnych określonych w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt dla jednostek Państwowej Straży Pożarnej (który będzie zależny od rodzaju prowadzonej sprawy4). Natomiast w sytuacji, gdy dane osobowe są przetwarzane na postawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, Pani(a) dane osobowe będą przechowywane do czasu wyrażenia sprzeciwu lub ustania celu przetwarzania.

7. Posiada Pani(-) prawo: żądania dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania, żądania usunięcia (gdy ustał cel przetwarzania), prawo do ograniczenia przetwarzania danych, a także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych narusza przepisy RODO.

Ponadto w przypadku, gdy dane przetwarzane są na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, posiada Pani(-) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani(-) danych, przy czym prawo to przysługuje jedynie w sytuacji, gdy dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.

8.Podanie danych osobowych przetwarzanych w związku z prawnie uzasadnionym interesem Administratora jest dobrowolne, jednakże w przypadku ich niepodania utrudniona będzie współpraca z podmiotem w imieniu, którego Pani(-) działa.
 

W przypadku przetwarzania Pani(a) danych osobowych na podstawie przepisów prawa, podanie przez Panią(a) danych wynika z tychże przepisów prawa     i tym samym jest konieczne do ich realizacji celów z nich wynikających. W takim przypadku brak danych skutkuje brakiem możliwości celu wynikającego      z przepisów prawa.

9. Przetwarzanie podanych przez Panią(-) danych osobowych nie będzie podlegało zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

 

[1] w związku z art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes Administratora danych).

[2] w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa).

[3] w związku z art. 6 ust. 1 lit. b RODO (realizacja umowy).

[4] np. - w przypadku realizacji umowy – co najmniej 5 lat, licząc od zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończyła się   

        współpraca,
         - dokumentacja księgowa – 5 lat po zakończeniu roku kalendarzowego, w którym zakończono sprawę.

 

 

Materiały

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z prowadzeniem działań ratowniczych przez JOP
Informacja​_o​_przetwarzaniu​_danych​_osobowych​_w​_związku​_z​_prowadzeniem​_działań​_ratowniczych​_przez​_JOP.pdf 0.11MB
Informacja w sprawie przetwarzania wizerunku- KM/KP PSP
INFORMACJA​_W​_SPRAWIE​_PRZETWARZANIA​_WIZERUNKU​_—​_KM​_P​_PSP.pdf 0.12MB
Wydawanie zaświadczeń
WYDAWANIE​_ZAŚWIADCZEŃ.pdf 0.13MB
Rozpatrywanie skarg, petycji, wniosków
ROZPATRYWANIE​_SKARG​_PETYCJI​_WNIOSKÓW.pdf 0.13MB
Postępowanie administracyjne
POSTĘPOWANIE​_ADMINISTRACYJNE.pdf 0.13MB
Dofinansowanie OSP
DOFINANSOWANIE​_OSP.pdf 0.12MB
Czynności kontrolno-rozpoznawcze
CZYNNOŚCI​_KONTROLNO-ROZPOZNAWCZE.pdf 0.12MB
Postępowanie administracyjne- milczące załatwienie sprawy
POSTĘPOWANIE​_ADMINISTRACYJNE-MILCZĄCE​_ZAŁATWIENIE​_SPRAWY.pdf 0.13MB
Informacja dot. danych przetwarzanych w związku z przyjmowaniem zgłoszeń oraz prowadzeniem działań
INFORMACJA​_dot​_danych​_przetwarzanych​_w​_związku​_z​_przyjmowaniem​_zgłoszeń​_oraz​_prowadzeniem​_dział.pdf 0.10MB
Informacja dot. monitoringu wizyjnego w pojazdach i obiektach KP PSP Olkusz
Obowiązek​_informacyjny​_dot​_monitoringu​_wizyjnego​_w​_pojazdach​_i​_obiektach​_KP​_PSP​_Olkusz.pdf 0.09MB
{"register":{"columns":[]}}