Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności gov.pl/kppsp-olkusz
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej gov.pl/kppsp-olkusz.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-12-07
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Wyłączenia
- Część filmów nie posiada napisów dla osób głuchych i słabosłyszących.
- Cześć zdjęć oraz ilustracji nie posiada opisów alternatywnych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-10
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2022-03-30
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Grzegorz Gawron.
- E-mail: kppspolkusz@malopolskie.straz.gov.pl
- Telefon: +48 47 83 173 11 ; +48 47 83 173 12
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Małopolski Komendant Wojewódzki PSP
- Adres: Zarzecze 106, 30-134 Kraków
- E-mail: dziennikpodawczy@malopolskie.straz.gov.pl
- Telefon: +48 47 835 90 07, +48 12 371 30 00
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Siedziba Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Olkuszu
przy al. 1000 - lecia 2c 32-300 Olkusz
spełniają minimalne wymagania zgodne z ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Przed budynkiem Komendy oznakowano kolorem białym 2 miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością.
- Wykonano podjazd wraz z poręczami w celu umożliwienia dostępu do budynku Komendy osób z niepełnosprawnością poruszających się na wózkach inwalidzkich.
- Zapewnienie komunikacji z Komendą na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami w formie określonej w tym wniosku - pracownik schodzi do klienta po zawiadomieniu przez osobę wnioskującą lub bezpośrednio przez podoficera dyżurnego o konieczności obsługi klienta z niepełnosprawnością ruchową w pomieszczeniu zlokalizowanym przy wejściu do budynku.
Materiały
Raport o zapewnieniu dostępności podmiotu publicznego według stanu na dzień 01.01.2021Raport_o_stanie_dostęności_na_dzień_01012021_rok.pdf 0.10MB Plan działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności
plan_działania_zatwierdzony_przez_Komendanta.pdf 1.92MB Tekst łatwy do czytania ETR
Tekst_łatwy_do_czytania_ETR__.docx 0.16MB Tekst odczytywany maszynowo
KP_PSP_OLKUSZ_tekst_odzczytywany_maszynowo-.docx 0.02MB
Wideo
Podstawa prawna
USTAWA z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
- Pierwsza publikacja:
- 27.11.2020 12:26 mł. bryg. Piotr Pandel
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Sekcja ds. organizacyjno - kadrowych
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 11.0 | 23.05.2023 12:56 Podsiadło Mateusz |
Deklaracja dostępności | 10.0 | 23.05.2023 12:55 Podsiadło Mateusz |
Deklaracja dostępności | 9.0 | 07.12.2022 12:42 Podsiadło Mateusz |
Deklaracja dostępności | 8.0 | 07.12.2022 12:38 Podsiadło Mateusz |
Deklaracja dostępności | 7.0 | 07.12.2022 12:33 Podsiadło Mateusz |
Deklaracja dostępności | 6.0 | 29.04.2022 14:58 mł. bryg. Piotr Pandel |
Deklaracja dostępności | 5.0 | 30.03.2022 11:27 mł. bryg. Piotr Pandel |
Deklaracja dostępności | 4.0 | 04.10.2021 08:57 mł. bryg. Piotr Pandel |
Deklaracja dostępności | 3.0 | 16.09.2021 13:38 mł. bryg. Piotr Pandel |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 01.06.2021 11:47 mł. bryg. Piotr Pandel |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 27.11.2020 12:26 mł. bryg. Piotr Pandel |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP