W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator ds. dostępności

Komendant Powiatowy PSP w Opocznie, w związku realizacją ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Komendzie Powiatowej PSP w Opocznie: 

Panią  mł. bryg. Agnieszkę Wojciechowską do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności.

Do zadań koordynatorów ds. dostępności należy:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie
    z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
  • monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dane kontaktowe:

Koordynator do spraw dostępności w KP PSP w Opocznie – mł. bryg. Agnieszka Wojciechowska,
e-mail:
a.wojciechowska(@)straz.lodz.pl tel. 44 645 32 06

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.01.2022 14:08 Jędrzej Pawlak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Koordynator ds. dostepności
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator ds. dostępności 2.0 27.11.2023 08:43 Łukasz Dębowski
Koordynator ds. dostępności 1.0 12.01.2022 14:08 Jędrzej Pawlak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}