Koordynator ds. dostępności
Komendant Powiatowy PSP w Opocznie, w związku realizacją ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Komendzie Powiatowej PSP w Opocznie:
Panią mł. bryg. Agnieszkę Wojciechowską do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności.
Do zadań koordynatorów ds. dostępności należy:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie
z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy, - monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w KP PSP w Opocznie – mł. bryg. Agnieszka Wojciechowska,
e-mail: a.wojciechowska(@)straz.lodz.pl tel. 44 645 32 06
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 12.01.2022 14:08 Jędrzej Pawlak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Koordynator ds. dostepności
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds. dostępności | 2.0 | 27.11.2023 08:43 Łukasz Dębowski |
Koordynator ds. dostępności | 1.0 | 12.01.2022 14:08 Jędrzej Pawlak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP