OGRANICZENIA W FUNKCJONOWANIU KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OPOCZNIE
Od 24 stycznia 2022 r. do odwołania wprowadza się ograniczenia w funkcjonowaniu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Opocznie w zakresie wskazanym poniżej:
1. Komenda prowadzi bezpośrednią obsługę interesantów w sprawach wymagających osobistego stawienia się wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie.
2. Komenda prowadzi obsługę interesantów poprzez Punkt Odbioru Korespondencji znajdujący się przy wejściu głównym, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
3. We wszystkich sprawach, prowadzonych przez tutejszą komendę, można kontaktować się
z pracownikami telefonicznie i e-mailowo lub przesyłać korespondencję pocztą tradycyjną,
a także za pośrednictwem platformy ePUAP, z uwzględnieniem zakresu podanego
w informacjach szczegółowych zawartych w pkt. 6.
4. Numery telefonów kontaktowych znajdują się w zakładce KONTAKT na stronie internetowej Komendy oraz w pkt. 6.
5. Na umówioną wizytę należy przychodzić do Komendy nie wcześniej niż 10 minut przed umówioną godziną, pamiętając o obowiązku zakrywania ust i nosa.
6. Informacje szczegółowe:
• SPRAWY Z ZAKRESU PROWADZONYCH CZYNNOŚCI KONTROLNO ROZPOZNAWCZYCH – dokumenty należy przesłać na adres siedziby lub składać
w Punkcie Odbioru Korespondencji. Osobiste załatwianie sprawy możliwe jest jedynie
w sytuacjach wymagających bezpośredniego kontaktu z uwagi na skomplikowany charakter postępowania i czynniki uniemożliwiające lub w sposób znaczący utrudniające jego prowadzenie. Wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu i godziny wizyty. Kontakt w tej sprawie pod numerem telefonu:
44 645-32-00 lub 44 645-32-05.
• SKŁADANIE SKARG I WNIOSKÓW – złożenie pisemne poprzez przesłanie korespondencji na adres siedziby lub poprzez mail lub ePUAP. Interesanci obsługiwani będą wyłącznie po telefonicznym umówieniu terminu i godziny wizyty, kontakt w tej sprawie pod numerem telefonu:
+48 44 645-32-00.