Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Strona Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowi Mazowieckiej
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowi Mazowieckiej zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strona Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ostrowi Mazowieckiej.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-15
- Data ostatniego przeglądu i aktualizacji: 2024-03-27
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu poniższych niezgodności lub wyłączeń:
- mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
- pochodzą z różnych źródeł,
- są bardzo obszerne, a ich wytworzenie odbywało się w kilku komórkach organizacyjnych, co uniemożliwiało wpływ na ich docelową treść oraz kształt,
- opublikowane zostały w oparciu o zasady przyjęte w innej instytucji,
- posiadają strukturę, w którą nie ma możliwości ingerencji,
- opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
- brak jest gdzieniegdzie poprawnych opisów alternatywnych fotografii lub grafik znalezionych w serwisie. Dokładamy wszelkich starań by wszyscy redaktorzy byli przeszkoleni w zakresie prawidłowego dodawania treści.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-13
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny podmiotu publicznego.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą odpowiedzialną jest: Rafał Kamiński.
- E-mail: ostrowmaz@mazowsze.straz.pl
- Telefon: 29 746 32 00
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy PSP w Ostrowi Mazowieckiej
- Adres: ul. 11 Listopada 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka
- E-mail: ostrowmaz@mazowsze.straz.pl
- Telefon: 29 746 32 00
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. 11 Listopada 5, 07-300 Ostrów Mazowiecka- Do budynku prowadzi wejście od ul. 11 Listopada pozbawione przeszkód dla osób niepełnosprawnych, wejście na teren komendy zabezpieczone drzwiami z domofonem.
- W budynku znajduje się domofon obsługiwany przez służbę dyżurną, przejęcie interesanta odbywa się przez osoby, do których zgłaszana jest chęć wejścia.
- Dla osób na wózkach dostępny jest korytarz na parterze.
- Wzdłuż ul. 11 listopada znajdują się miejsca parkingowe dla interesantów.
- W budynku Komendy nie ma pętli indukcyjnych.
- W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących
- Pierwsza publikacja:
- 19.11.2020 14:03 st. kpt. Rafał Kamiński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Rafał Kamiński
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 6.0 | 02.04.2024 09:12 st. kpt. Rafał Kamiński |
Deklaracja dostępności | 5.0 | 02.04.2024 09:11 st. kpt. Rafał Kamiński |
Deklaracja dostępności | 4.0 | 31.03.2023 13:10 st. kpt. Rafał Kamiński |
Deklaracja dostępności | 3.0 | 30.03.2022 14:21 st. kpt. Rafał Kamiński |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 13.12.2020 15:45 st. kpt. Rafał Kamiński |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 19.11.2020 14:03 st. kpt. Rafał Kamiński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP