W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Strona internetowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pajęcznie.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pajęcznie. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strona internetowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pajęcznie..

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-12-10
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2023-03-31

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:
  • na stronie internetowej znajdują się filmy, do których nie dodano napisów dla osób głuchych, ponieważ zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • pochodzą z różnych źródeł. Napisy będą dodawane sukcesywnie do starszych filmów,
  • niektóre materiały zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
  • niektóre zamieszczone pliki są w postaci nieedytowalnych dokumentów,
  • pochodzą z różnych źródeł.

Wyłączenia

  • Mapy są wyłączone z ustawy.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-10
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-03-31

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: st. asp. Robert Balcerzak
  • E-mail: r.balcerzak@lodzkie.straz.gov.pl
  • Telefon: (+ 48) 34 311 42 17

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Pajęcznie
  • Adres: Adres: ul. Cmentarna 1
    98-330 Pajęczno
  • E-mail: pajeczno@lodzkie.straz.gov.pl
  • Telefon: 343-114-204

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Siedziba Komendy Powiatowej PSP w Pajęcznie mieści się przy ulicy: Cmentarnej 1

  1. Dla klientów dostępne są dwa wejścia. Jedno z nich jest niedostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
  2. Na piętra budynków prowadzą schody, brak windy.
  3. W budynkach brak toalet dla osób niepełnosprawnych.
  4. W budynku nie zastosowano urządzeń i innych środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących.
  5. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  6. W budynku nie ma możliwości skorzystania z tłumacza polskiego języka migowego.
  7. Budynek komendy jest cześciowo dostępny dla osób niepełnosprawnych.
  8. W przypadku problemów z wejściem na I pietro, osoby obsługuje się na parterze budynku w holu wejsciowym.

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.03.2021 14:35 Paweł Stępień
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Koordynator do spraw dostępności
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 4.0 31.03.2023 19:11 Paweł Stępień
Deklaracja dostępności 3.0 31.03.2023 19:09 Paweł Stępień
Deklaracja dostępności 2.0 31.03.2023 19:08 Paweł Stępień
Deklaracja dostępności 1.0 30.03.2021 14:35 Paweł Stępień

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}