W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Skargi i wnioski

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Pajęcznie lub upoważniony Z-ca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Pajęcznie przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań, w każdy wtorek w godz. 14.00 - 16.00, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Powiatowego tel. 34/ 311-42-04.

Skargi/wnioski można składać:

 listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pajęcznie, ul. Cmentarna 1, 98-330 Pajęczno
– osobiście w sekretariacie KP PSP Pajeczno w godz. 7.30 - 15.30
– za pośrednictwem ePUAP
 za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres pajeczno@lodzkie.straz.gov.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
– faxem na nr 34/ 311-42-18

Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:
– imię i nazwisko wnoszącego,
– dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

{"register":{"columns":[]}}