DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Deklaracja dostępności KP PSP w Pleszewie
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pleszewie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej PSP w Pleszewie.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-09-23
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-08-31
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Część filmów nie posiada napisów dla osób głuchych i słabosłyszących.
Wyłączenia
- Filmy zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej. Napisy będą stopniowo dodawane do starszych filmów.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-08-30
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-03-31
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Katarzyna Kaganek.
- E-mail: katarzyna.kaganek@psp.wlkp.pl
- Telefon: 47 77 18 903
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Wielkopolski Komendant Wojewódzki
- Adres: ul. Masztalarska 3, 61-767 Poznań
- E-mail: kancelaria@psp.wlkp.pl
- Telefon: 47 77 16 000
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Informacje dla osób z niepełnosprawnościami niezbędne do wejścia i wjazdu na teren KP PSP w Pleszewie ul. Słowackiego 19, 63-300 Pleszew |
|
Dostępność do budynku KP PSP oraz obszary kontroli |
Budynki KP PSP w Pleszewie znajdują się na terenie zamkniętym. W pobliżu brak parkingu dla osób niepełnosprawnych, istnieje możliwość dojazdu w pobliże wejścia głównego, gdzie znajduje się domofon, łączący się ze SKKP, którego dużurny alarmuje podoficera dyżurnego, który odbiera gości i asystuje, aż do momentu dotarcia do wyznaczonego miejsca. W chwili zakończenia wizyty podoficer oficer dyżurny również asystuje interesanta do wyjścia. |
Dostępność korytarzy, schodów i wind budynku KP PSP. |
Budynek KP PSP jest obiektem dwukondygnacyjnym wyposażonym w dwie klatki schodowe oraz szerokie i przestronne korytarze. Obiekt ze względu na rozwiązania architektoniczne nie posiada wind. |
Dostosowania dla osób niepełnosprawnych |
Obiekt nie posiada technicznych rozwiązań takich jak pochylnie, platformy itp. Osoba niepełnosprawna może liczyć na pełną pomoc strażaka asystującego w zakresie odpowiednim do stopnia niepełnosprawności. |
Miejsce parkingowe |
Miejsce parkingowe zostały zlokalizowane przed budynkiem KP PSP przy wejściu głównym. Brak jest miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych. |
Dostęp z psem asystującym |
Wejście na teren KP PSP w asyście psa jest dozwolona. Warunkiem jest zabezpieczenie psa przed ugryzieniem osób trzecich ( kaganiec ). |
Tłumacz języka migowego. |
Istnieje możliwość skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online. Warunkiem skorzystania a takiej możliwości jest poinformowanie KP PSP o takiej potrzebie na 7 dni przed planowana wizytą. |
Więcej informacji o dostępności cyfrowej można znaleźć na stronie Ministerstwa Cyfryzacji poświęconej temu tematowi.
- Pierwsza publikacja:
- 08.10.2020 12:01 Mariusz Glapa
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- KP PSP w Pleszewie
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI | 11.0 | 02.06.2023 10:51 Lucyna Rudzińska |
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI | 10.0 | 02.06.2023 10:50 Lucyna Rudzińska |
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI | 9.0 | 23.01.2023 11:40 Mariusz Glapa |
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI | 8.0 | 31.08.2022 14:25 Lucyna Rudzińska |
Deklaracja dostępności | 7.0 | 13.07.2021 09:42 Lucyna Rudzińska |
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI | 6.0 | 23.03.2021 12:36 Mariusz Glapa |
Deklaracja dostępności | 5.0 | 23.03.2021 12:33 Mariusz Glapa |
Deklaracja dostępności | 4.0 | 23.03.2021 12:30 Mariusz Glapa |
Deklaracja dostępności | 3.0 | 23.03.2021 12:30 Mariusz Glapa |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 08.10.2020 12:06 Mariusz Glapa |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 08.10.2020 12:01 Mariusz Glapa |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP