Skargi i wnioski
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków, w każdy wtorek w godz. 14.00 - 16.00, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem tel. 43 678 75 00.
W Komendzie Powiatowej PSP w Poddębicach realizacją zadań z zakresy skarg i wniosków zajmuje się Samodzielne Stanowisko Pracy ds. Organizacji i Archiwizacji.
Skargi/wnioski można składać:
– listownie na adres: Komenda Powiatowa PSP w Poddębicach, ul. Narutowicza 3, 99-200 Poddębice
– za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/
– za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres poddębice@lodzkie.straz.gov.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
– ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Samodzielnym Stanowiskiem Pracy ds. Organizacji i Archiwizacji, godz. pracy od poniedziałku do piątku w godz. 07.30 – 15.30. Telefon kontaktowy 43 678 75 00
Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinny zawierać:
– imię i nazwisko wnoszącego,
– dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
- Pierwsza publikacja:
- 09.12.2020 15:51 Magdalena Maciaszczyk
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Magdalena Maciaszczyk
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i wnioski | 4.0 | 29.06.2023 13:23 Magdalena Maciaszczyk |
Skargi i wnioski | 3.0 | 29.06.2023 11:41 Magdalena Maciaszczyk |
Skargi i wnioski | 2.0 | 18.04.2023 14:28 Magdalena Maciaszczyk |
Skargi i wnioski | 1.0 | 09.12.2020 15:51 Magdalena Maciaszczyk |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP