Deklaracja Dostępności
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-09-01
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-01
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Niektóre treści pochodzą z różnych źródeł, lub opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Wyłączenia
- Niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-09-01
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2024-01-30
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: mł. kpt. Bartosz Sosiński.
- E-mail: bartosz.sosinski@straz.gda.pl
- Telefon: 47 741 88 23
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Pruszczu Gdańskim
- Adres: ul. Gdańska 1A, 83-000 Pruszcz Gdański
- E-mail: sekretariat.pruszcz@straz.gda.pl
- Telefon: 47 741 88 13
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Teren Komendy znajduje się przy ul. Gdańskiej 1 A w Pruszczu Gdańskim, gdzie również zlokalizowane jest główne wejście do budynku i prowadzi do niego utwardzony chodnik bez stopni i przeszkód dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na parter budynku prowadzi droga przystosowana dla wózków inwalidzkich - bez stopni i przeszkód. W budynku znajduje się platforma dla osób niepełnosprawnych, której gabaryty gwarantują swobodny przejazd osób niepełnosprawnych na wyższe kondygnacje budynku. Platforma wyposażona jest w panel sterowania, na którym znajdują się przyciski z alfabetem Braille-a umożliwiające jazdę na żądane piętro, przycisk ALARM do wezwania pomocy oraz przycisk STOP do zatrzymania platformy. Na parterze i piętrach dostępne są korytarze dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. Na każdym piętrze znajduje się toaleta.
Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.
Dane kontaktowe koordynatorów ds. dostępności
- Koordynator ds. dostępności architektonicznej – mł. kpt. Bartosz Sosiński e-mail: bartosz.sosinski@straz.gda.pl, tel. 47 741 88 23
- Koordynator ds. dostępności cyfrowej – mł. kpt. Bartosz Sosiński e-mail: bartosz.sosinski@straz.gda.pl, tel. 47 741 88 23
- Koordynator ds. dostępności informacyjno-komunikacyjnej – mł.asp. Monika Gedera e-mail: monika.gedera@straz.gda.pl, tel. 47 741 88 21
Materiały
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznegoRaport_o_stanie_zapewnienia_dostępności_podmiotu_publicznego.pdf 0.34MB Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej.docx
Żądanie_zapewnienia_dostępności_cyfrowej.docx 0.02MB Wniosek o zapewnienie dostępności
Wniosek_o_zapewnienie_dostępności.docx 0.02MB Plan działania na rzecz poprawy dostępności 2024
Plan_działania_na_rzecz_poprawy_dostępności_2024.pdf 0.45MB
- Pierwsza publikacja:
- 16.09.2020 11:57 Bartosz Sosiński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- mł. kpt. Bartosz Sosiński
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja Dostępności | 21.0 | 30.01.2024 12:08 Bartosz Sosiński |
Deklaracja Dostępności | 20.0 | 30.01.2024 11:38 Bartosz Sosiński |
Deklaracja Dostępności | 19.0 | 29.01.2024 15:00 Bartosz Sosiński |
Deklaracja Dostępności | 18.0 | 29.01.2024 14:50 Bartosz Sosiński |
Deklaracja Dostępności | 17.0 | 29.01.2024 14:44 Bartosz Sosiński |
Deklaracja Dostępności | 16.0 | 26.01.2024 15:14 Bartosz Sosiński |
Deklaracja Dostępności | 15.0 | 08.05.2023 11:50 Bartosz Sosiński |
Deklaracja Dostępności | 14.0 | 23.01.2023 13:08 Bartosz Sosiński |
Deklaracja Dostępności | 13.0 | 23.01.2023 13:04 Bartosz Sosiński |
Deklaracja Dostępności | 12.0 | 23.01.2023 12:54 Bartosz Sosiński |
Deklaracja Dostępności | 11.0 | 23.01.2023 12:46 Bartosz Sosiński |
Deklaracja Dostępności | 10.0 | 23.01.2023 12:36 Bartosz Sosiński |
Deklaracja Dostępności | 9.0 | 23.01.2023 12:36 Bartosz Sosiński |
Deklaracja Dostępności | 8.0 | 18.01.2023 13:28 Bartosz Sosiński |
Deklaracja Dostępności | 7.0 | 14.06.2021 09:45 Bartosz Sosiński |
Deklaracja Dostępności | 6.0 | 01.06.2021 12:21 Bartosz Sosiński |
Deklaracja Dostępności | 5.0 | 06.10.2020 14:29 Bartosz Sosiński |
Deklaracja Dostępności | 4.0 | 23.09.2020 19:53 Bartosz Bieliński |
Deklaracja Dostępności | 3.0 | 23.09.2020 15:25 Bartosz Sosiński |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 23.09.2020 12:01 Bartosz Sosiński |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 16.09.2020 11:57 Bartosz Sosiński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP