Wydawanie zaświadczenia o pożarze/ interwencji Straży Pożarnej
W celu uzyskania zaświadczenia, bądź informacji o pożarze lub interwencji Straży Pożarnej na terenie Powiatu Pruszkowskiego należy złożyć w kancelarii KP PSP w Pruszkowie pisemny wniosek/ podanie w tej sprawie. Wypełniony wniosek wraz z dowodem wpłaty opłaty skarbowej dostarczyć:
- osobiście w KP PSP Pruszków (ul. Staszica 4, 05-800 Pruszków; sekretariat KP PSP na I piętrze budynku)
- listownie na adres: KP PSP w Pruszkowie (ul. Staszica 4, 05-800 Pruszków)
- drogą elektroniczną poprzez platformę ePUAP: /kppsppruszkow/SkrytkaESP
- skan na adres e-mail: pruszkow@mazowsze.straz.pl
UWAGA:
Do każdego podania wymagany jest dowód wpłaty na kwotę 17 zł .
(podstawa prawna - Ustawa o opłacie skarbowej Dz.U. nr 225 poz. 1635 z póżn. zm.).
Wpłaty należy dokonywać w kasie Urzędu Miejskiego w Pruszkowie tytułem "Opłata skarbowa za zaświadczenie z KP PSP w Pruszkowie" na rachunek nr 49 1240 6973 1111 0010 8630 1623 (Bank PEKAO S.A.).
Opłatę można dokonać przelewem przez internet, ale konieczne jest dostarczenie potwierdzenia wykonania (zlecenia) przelewu do kancelarii KP PSP w Pruszkowie.
Materiały
KP PSP Pruszków zaświadczenie informacja z interwencji 2024KP_PSP_Pruszkow_zaświadczenie_informacja_z_interwencji_2024.pdf 0.29MB
- Pierwsza publikacja:
- 01.03.2021 12:55 st. kpt. Sebastian Dudziński
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- mł. bryg. Sebastian Dudziński
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wydawanie zaświadczenia o pożarze/ interwencji Straży Pożarnej | 3.0 | 25.06.2024 09:50 mł. bryg. Sebastian Dudziński |
Wydawanie zaświadczenia o pożarze/ interwencji Straży Pożarnej | 2.0 | 25.06.2024 09:48 mł. bryg. Sebastian Dudziński |
Wydawanie zaświadczenia o pożarze/ interwencji Straży Pożarnej | 1.0 | 01.03.2021 12:55 st. kpt. Sebastian Dudziński |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP