SKARGI I WNIOSKI
Przyjmowanie, rozpatrywanie i załatwianie skarg i wniosków.
1. Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, odwołań, zażaleń i petycji w każdy poniedziałek.
2. Przyjęcia odbywają się w godzinach 7.30 – 15.30 w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Sejnach, ul. Strażacka 2.
3. W przypadku nieobecności Komendanta w wyżej wymienionych sprawach przyjmuje Zastępca Komendanta Powiatowego PSP w Sejnach
4. W przypadku nieobecnaości Komendanta Powiatowego PSP w Sejnach i jego Zastępcy w sprawach przyjmuje funkcjonariusz komórki organizacyjno – kadrowej.
5. W celu ustalenia terminu i godziny spotkania nalezy zgłosić się osobiście do sekretariatu Komendy Powiatowej PSP w Sejnach lub umówić się telefonicznie dzwoniąc pod numer telefonu (87) 5 163 840.
6. W przypadku, gdy poniedziałek jest dniem ustawowo wolnym od pracy interesanci przyjmowani są w następnym dniu roboczym.
7. Interesanci w innych sprawach są także przyjmowani przez pracowników Komendy Powiatowej PSP w Sejnach w każdy dzień roboczy w godzinach od 7:30 do 15:30.
Materiały
Zaświadczenie o interwencji Państwowej Straży Pożarnejzaswiadczenie_o_interwencji_strazy_pozarnej-skonwertowany.pdf 0.23MB
- Pierwsza publikacja:
- 05.12.2020 13:52 ogn. Tomasz Leonowicz
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Leonowicz Dariusz
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
SKARGI I WNIOSKI | 4.0 | 18.02.2022 15:17 Hołdyński Henryk |
SKARGI I WNIOSKI | 3.0 | 18.02.2022 11:31 Tomasz Leonowicz |
SKARGI I WNIOSKI | 2.0 | 18.02.2022 08:46 Hołdyński Henryk |
SKARGI I WNIOSKI | 1.0 | 05.12.2020 13:52 ogn. Tomasz Leonowicz |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP