W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Organizacji i Kadr

Kontakt

Młodszy Technik

st. str. mgr Agnieszka Krysiak

tel. 43 828 10 65

e-mail: a.krysiak@lodzkie.straz.gov.pl

 

Młodszy Technik

st. str. mgr Anna Klimaszewska

tel. 43 828 10 73

e-mail: a.klimaszewska@lodzkie.straz.gov.pl

 

Referent

Anna Paprota

tel. 43 828 10 63

e-mail: a.paprota@lodzkie.straz.gov.pl

 

Do zadań Sekcji Organizacji i Kadr  należy w szczególności:

  1. realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
  2. organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
  3. opracowywanie w zakresie organizacyjno-kadrowym i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta powiatowego;
  4. organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  5. nadzór nad przygotowaniem zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej;
  6. organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo – gaśniczej;
  7. realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg  i wniosków dla komendy powiatowej;
  8. realizowanie założeń polityki kadrowo - płacowej komendanta powiatowego;
  9. realizacja czynności w zakresie procedury naboru pracowników i funkcjonariuszy do komendy powiatowej;
  10. opracowywanie regulaminów, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy  w komendzie powiatowej;
  11. prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  12. sporządzanie i kompletowanie dokumentacji emerytalno - rentowej strażaków   i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  13. realizowanie zadań z zakresu profilaktyki zdrowotnej strażaków i pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  14. analizowanie stanu i poziomu kwalifikacji strażaków i pracowników cywilnych;
  15. prowadzenie obsługi socjalnej strażaków, pracowników cywilnych i emerytów komendy powiatowej;
  16. zlecanie właściwym podmiotom zewnętrznym obsługi prawnej komendy;
  17. udział w organizacji szkoleń doskonalenia zawodowego;
  18. prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;
  19. uzupełnianie bazy SWD-ST w zakresie działania sekcji organizacyjno-kadrowej;
  20. prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów.

W Sekcji organizacji i kadr realizowane są zadania z zakresu ochrony informacji niejawnych.

Sekcją organizacji i kadr kieruje kierownik sekcji.

 

{"register":{"columns":[]}}