Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- pochodzą z różnych źródeł,
- opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej,
- niektóre filmy zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane również przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: kpt. inż. Damian Bielicki.
- E-mail: bielicki.damian@straz.stargard.pl
- Telefon: 91 578 87 61
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie
- Adres: ul. Księcia Bogusława IV 21
73-110 Stargard - E-mail: kp.stargard@szczecin.kwpsp.gov.pl
- Telefon: 91 578 87 53
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
1. Wejście do budynku jest bezpośrednio z poziomu podłoża.
2. Wejście na teren Komendy poprzez system domofonowy.
3. Biura zlokalizowane na parterze budynku. Wejścia do poszczególnych biur bezpośrednio z przestronnego patio.
3. Brak pochylni, platform, informacji głosowych, pętli indukcyjnych.
4. Miejsca parkingowe zlokalizowane bezpośrednio przy wejściu głównym do budynku.
5. Brak ograniczeń dla wstępu z psem asystującym.
- Pierwsza publikacja:
- 09.12.2020 23:37 mł. kpt. Damian Bielicki
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Operacyjny i Kontrolno-rozpoznawczy
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 3.0 | 27.04.2022 11:16 mł. bryg. mgr inż. Paweł Różański |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 21.12.2020 08:52 str. Cezary Rynkun |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 09.12.2020 23:37 mł. kpt. Damian Bielicki |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP