Sposób załatwiania skarg i wniosków
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie przyjmuje interesantów w sprawach dotyczących skarg, wniosków codziennie w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach urzędowania od 7.30 - 15.30 oraz w poniedziałki od godz. 15.30 do 16.30.
Skargi, wnioski mogą być kierowane pisemnie w formie:
- osobistego doręczenia w siedzibie komendy,
- listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Stargardzie ul. Bogusława IV 21, 73-110 Stargard,
- faksem na numer; 91 578-87-54;
- za pośrednictwem elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP): /KPPSPStargard/SkrytkaESP
- lub ustnie do karty przyjęcia klienta.
Sposób załatwiania skarg i wniosków reguluje rozporządzenie rady ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U nr 5, poz. 46 z 2002r.)
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 13.12.2020 21:39 mł. kpt. Damian Bielicki
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział operacyjny i kontrolno-rozpoznawczy
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sposób załatwiania skarg i wniosków | 3.0 | 05.01.2024 12:27 mł. bryg. mgr inż. Paweł Różański |
Sposób załatwiania skarg i wniosków | 2.0 | 05.01.2024 12:24 mł. bryg. mgr inż. Paweł Różański |
Sposób załatwiania skarg i wniosków | 1.0 | 13.12.2020 21:39 mł. kpt. Damian Bielicki |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP