W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Staszowie

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Staszowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Staszowie.

  • Data publikacji strony internetowej: 2015-12-30
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-10-30

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu poniższych niezgodności lub włączeń:

Wyłączenia

Mogą zdarzyć się sytuacje, że pomimo starań redaktorów serwisu, pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne z uwagi na fakt, że:

  • Pochodzą z różnych źródeł;
  • Opublikowane zostały przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej;
  • Niektóre filmy oraz zdjęcia zamieszczone w serwisie mogą również nie posiadać napisów czy innych wymaganych elementów, z uwagi na fakt, że zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej;
  • Niektóre rozwiązania systemowe nie są dostępne z uwagi na fakt, że strona została opublikowana przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej;
  • Brak jest gdzieniegdzie poprawnych opisów alternatywnych fotografii lub grafik znalezionych w serwisie. Dokładamy wszelkich starań by wszyscy redaktorzy byli przeszkoleni w zakresie prawidłowego dodawania treści. 

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-12-08
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2022-11-08

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Tomasz Banaś.
  • E-mail: kwat.tech.staszow@straz.kielce.pl
  • Telefon: 158642108

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Naczelnik Wydziału Organizacyjno - Kwatermistrzowsko - Kadrowego
  • Adres: ul. Parkowa 4, 28-200 Staszów
  • E-mail: kwat.tech.staszow@straz.kielce.pl
  • Telefon: 158642108

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

Komenda Powiatowa PSP w Staszowie znajduje się przy ul. Parkowej 4, 28-200 Staszów.

Do budynku prowadzą dwa wejścia, jedno od ul. Parkowej drugie od strony placu wewnętrznego komendy.

Przy wejściu od ul. Parkowej znajduje się dodatkowo podjazd dla wózków inwalidzkich. Drzwi do Komendy są skrzydłowe, otwierane ręcznie, bez automatyki. 

Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze obok sali szkoleniowej, ponadto toalety znajdują się na piętrze budynku.

W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku kontrastowym, powiększonym dla osób niewidomych lub słabo widzących.  

Obok budynku komendy na wprost budynku Domu Kultury znajdują się dwa miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

Do budynku nie można wnosić jakiejkolwiek broni, materiałów wybuchowych i niebezpiecznych oraz innych rzeczy mogących narazić pracowników lub osoby postronne na niebezpieczeństwo.   

Materiały

Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostepności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami
Plan​_działania​_na​_rzecz​_poprawy​_zapewnienia​_dostepności​_osobom​_ze​_szczególnymi​_potrzebami.pdf 0.09MB
Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego.
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_podmiotu​_publicznego.pdf 2.90MB
Wytyczne​_zapewniania​_dostępności​_dla​_osób​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_w​_jednostkach​_organizacyjnych​_PSP​_317389​_388853
Wytyczne​_zapewniania​_dostępności​_dla​_osób​_ze​_szczególnymi​_potrzebami​_w​_jednostkach​_organizacyjnych​_PSP​_317389​_388853.pdf 0.66MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.12.2020 09:19 st. kpt. Tomasz Banaś
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st. kpt. Tomasz Banaś
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 8.0 23.05.2024 11:33 mł. bryg. Tomasz Banaś
Deklaracja dostępności 7.0 14.11.2022 10:46 mł. bryg. Tomasz Banaś
Deklaracja dostępności 6.0 02.06.2021 14:29 st. kpt. Tomasz Banaś
Deklaracja dostępności 5.0 30.03.2021 12:50 st. kpt. Tomasz Banaś
Deklaracja dostępności 4.0 30.03.2021 12:41 st. kpt. Tomasz Banaś
Deklaracja dostępności 3.0 30.03.2021 12:36 st. kpt. Tomasz Banaś
Deklaracja dostępności 2.0 07.01.2021 09:58 st. kpt. Tomasz Banaś
Deklaracja dostępności 1.0 09.12.2020 09:19 st. kpt. Tomasz Banaś

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}