Sekcja Finansów
Główny księgowy:
mł. asp. Monika Ożóg
Tel.: (+48) 74 851 88 76
Fax: (+48) 74 851 88 84
E-mail:
m.ozog@strazswidnica.pl
Starszy technik:
sekc. Katarzyna Sichniewicz
Tel.: (+48) 74 851 88 86
Fax: (+48) 74 851 88 84
E-mail:
k.sichniewicz@strazswidnica.pl
Do zadań Sekcji Finansów należy w szczególności:
- sprawowanie nadzoru w imieniu komendanta powiatowego nad gospodarką finansową;
- prowadzenie rachunkowości komendy powiatowej;
- prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającej zwłaszcza na:
- wykonywaniu dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji komendy powiatowej,
- zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez komendę powiatową,
- przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
- zapewnieniu terminowego ściągania należności;
- analizowanie wykorzystania środków przydzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji komendy powiatowej;
- realizowanie zadań wynikających z obowiązku sporządzenia i przekazania dokumentów rozliczeniowych do urzędów skarbowych i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- wydawanie zaświadczeń o uposażeniach i wynagrodzeniach dla funkcjonariuszy
i pracowników cywilnych; - prowadzenie wewnętrznej kontroli finansowej (kontroli w zakresie legalności dokumentów oraz operacji gospodarczych);
- nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy powiatowej;
- sporządzanie sprawozdawczości finansowej i budżetowej;
- przygotowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydanych przez komendanta powiatowego dotyczących rachunkowości;
- organizowanie systemu, planowanie i koordynacja kontroli wewnętrznej
w komórkach organizacyjnych komendy powiatowej i JRG; - wykonywanie zadań z zakresu dotacji dla OSP.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 07.01.2021 15:43 Paweł Szydłowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- mł. asp. Paweł Szydłowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Sekcja Finansów | 11.0 | 19.08.2024 13:53 Paweł Szydłowski |
Sekcja Finansów | 10.0 | 19.08.2024 13:46 Paweł Szydłowski |
Sekcja Finansów | 9.0 | 29.05.2024 13:13 Paweł Szydłowski |
Sekcja Finansów | 8.0 | 06.04.2023 14:53 Paweł Szydłowski |
Sekcja Finansów | 7.0 | 29.12.2022 12:44 Paweł Szydłowski |
Sekcja Finansów | 6.0 | 24.11.2022 10:16 Paweł Szydłowski |
Sekcja Finansów | 5.0 | 05.01.2022 10:20 Paweł Szydłowski |
Sekcja Finansów | 4.0 | 18.01.2021 19:07 Paweł Szydłowski |
Sekcja Finansów | 3.0 | 18.01.2021 18:59 Paweł Szydłowski |
Sekcja Finansów | 2.0 | 18.01.2021 18:46 Paweł Szydłowski |
Sekcja Ds. Finansowych | 1.0 | 07.01.2021 15:43 Paweł Szydłowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP