Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności Serwisu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Serwisu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu.
- Data publikacji strony internetowej: 2020-12-12
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2022-03-08
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia: 2020-11-29
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2023-03-08
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Adam Gwizdała.
- E-mail: agwizdala@kujawy.straz.gov.pl
- Telefon: 47 7514162
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Świeciu
- Adres: ul. Mieczysława Petelskiego 1
86-100 Świecie - E-mail: swiecie@kujawy.straz.gov.pl
- Telefon: 47 7514110
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Komenda Powiatowa PSP w Świeciu zlokalizowana jest przy ul. Mieczysława Petelskiego 1 w Świeciu. Na teren komendy można wjechać samochodem przez ogólnodostępną bramę wjazdową zabezpieczoną szlabanem.
Wejście do budynku dla interesantów znajduje się od strony ul. Petelskiego. Drzwi zabezpieczone kontrolą dostępu - możliwe wejście wyłącznie w asyście strażaka dyżurnego.
Budynek nie spełnia wymagań dostępności architektonicznej, brak zamontowanej windy umożliwiającej wejście na I piętro budynku.
Dla osób niepełnosprawnych dostępny jest parter obiektu, gdzie można załatwić wszystkie sprawy urzędowe.
Dla interesantów wyznaczono toaletę na parterze obiektu.
- Pierwsza publikacja:
- 29.11.2020 15:54 st. kpt. Łukasz Hołody
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- st. kpt. Adam Gwizdała
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 8.0 | 08.03.2024 11:08 st. kpt. Adam Gwizdała |
Deklaracja dostępności | 7.0 | 02.03.2023 11:55 st. bryg. Andrzej Rafalski |
Deklaracja dostępności | 6.0 | 02.03.2023 11:49 st. bryg. Andrzej Rafalski |
Deklaracja dostępności | 5.0 | 07.03.2022 14:07 st. bryg. Andrzej Rafalski |
Deklaracja dostępności | 4.0 | 21.12.2020 13:09 st. kpt. Łukasz Hołody |
Deklaracja dostępności | 3.0 | 21.12.2020 13:07 st. kpt. Łukasz Hołody |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 21.12.2020 13:05 st. kpt. Łukasz Hołody |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 29.11.2020 15:54 st. kpt. Łukasz Hołody |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP