W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Deklaracja dostępności

Deklaracja Dostępności dla strony internetowej https://www.gov.pl/web/kppsp-turek

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku.

  • Data publikacji strony internetowej: 2020-09-29.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2024-02-14.

Status zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Niespełnione wymagania

  • Nie wszystkie zdjęcia posiadają tekst alternatywny.

Powody braku spełaniania wymagań

  • Zdjęcia nie posiadające tekstu alternatywwnego zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.

Przygotowanie deklaracji dostępności

Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-10-09.

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

Data ostatniego przeglądu deklaracji: 2023-09-25.

Skróty klawiaturowe

  • Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest bryg. Krzysztof Kubiak, krzysztof.kubiak@psp.wlkp.pl . Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 47 77 19 500 . Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich

Dostępność architektoniczna

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Turku

św. Floriana 2
62-700 Turek

Parking

  • Nie mamy wyznaczonych miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych.
  • Od miejsca parkingowego do wejścia do budynku odległość wynosi około 20 metrów.
  • Parking jest bezpłatny.
  • Wjazd na parking odbywa się poprzez bramę znajdującą się bezpośrednio przy ulicy św. Floriana. Brama otwarta w godz. 7:30 - 15:30. Po godzinie 15:30 otworzenie bramy możliwe po skontaktowniu się z funkcjonariuszem poprzez domofon znajdujący się przy bramie.

Pies asystujący

  • Możesz przyjść z psem asystującym lub psem przewodnikiem. Pamiętaj o certyfikacie psa asystującego i zaświadczeniu o szczepieniu.
  • Pies musi mieć kaganiec. Nie dotyczy psów przewodników.

Wejście do budynku

  • Wejście główne znajduje się od strony stawu. Do wejścia głównego od parkingu prowadzi chodnik z kostki brukowej.
  • Wejście jest na poziomie gruntu. Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku.
  • Przestrzeń manewrowa przed wejściem wynosi 500 centymetrów.
  • Drzwi musisz otworzyć ręcznie.
  • Otwierają się na zewnątrz.
  • Otworzenie drzwi nie wymaga dużej siły.
  • Szerokość otworu wejściowego wynosi 95 centymetrów.

Przestrzeń za wejściem

  • Za wejściem głównym znajduję się pomieszczenie, w którym pełniona jest służba wartownicza przez funkcjonariusza. Pomieszczenie na planie prostokąta o długości około 6 metrów i szerokości około 5 metrów. Po prawej stronie od wejścia w odległości około 1 metra znajduje się stolik i fotele gdzie obsługiwani są interesanci. Na wprost od wejścia w odlełości około 4 metrów znajdują się schody prowadzące do sekretariatu na pierwszym piętrze. Na lewo od wejścia znajduje się zabytkowy wóz, na lewej ścianie za wozem znajdują się drzwi, za którymi po lewej stronie usytuwowana jest toaleta dla osób na wózkach.
  • Przestrzeń jest zazwyczaj cicha i spokojna.
  • Pomieszczenie jest dobrze oświetlone.
  • Punkt obsługi znajduje się Po lewej stronie od wejścia w odległości około 1 metra.

Ciągi poziome

  • Pomieszczenia znajdują się na 3 kondygnacjach.
  • Część korytarzy nie jest dostępna dla osób poruszających się na wózkach.

Łazienka

  • W budynku jest toaleta dostępna dla osób z niepełnosprawnością.
  • Toaleta znajduję się na parterze. Od wejścia głównego należy podążać około 4 metry prosto następnie dwa metry w lewo gdzie znajdują się drzwi otwierane do wewnątrz prowadzące na korytarz. Po przejściu przez drzwi należy kierować się w lewo około 2 metrów.
  • Drzwi otwierają się na zewnątrz.
  • Nie ma przeszkód, by wjechać na wózku do łazienki.
  • Szerokość otworu wejściowego wynosi 100 centymetrów.
  • Na ścianach są zamontowane poręcze.
  • Przestrzeń manewrowa przed ustępem wynosi 120 centymetrów.
  • Przestrzeń po lewej wynosi 150 centymetrów.
  • Pochwyt jest po lewej stronie ustępu.

Aplikacje mobilne

brak

Dodatkowe informacje

  • Informacja o naszej działalności w języku migowym (PJM): https://www.gov.pl/web/kppsp-turek/o-komendzie-powiatowej-psp-dla-osob-nieslyszacych

Materiały

Raport o stanie zapewnienia dostępności w KP PSP Turek
Raport​_o​_stanie​_zapewnienia​_dostępności​_w​_KP​_PSP​_Turek.pdf 0.40MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.10.2020 07:58 Maciej Wypchło
Wytwarzający/ Odpowiadający:
KP PSP Turek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Deklaracja dostępności 6.0 14.02.2024 09:00 Maciej Wypchło
Deklaracja dostępności 5.0 03.10.2023 12:00 Maciej Wypchło
Deklaracja dostępności 4.0 13.07.2022 09:46 Maciej Wypchło
Deklaracja dostępności 3.0 07.05.2021 11:49 Maciej Wypchło
Deklaracja dostępności 2.0 25.03.2021 11:38 Maciej Wypchło
Deklaracja dostępności 1.0 13.10.2020 07:58 Maciej Wypchło

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}