W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

PODPISANIE UMOWY NA DOFINANSOWANIE ZAKUPU POJAZDU DLA KP PSP TUREK

07.09.2021

Osoby podpisujące umowę

7 września 2021 roku w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku została podpisana umowa na dofinansowanie zakupu specjalistycznego lekkiego samochodu do przewozu osób w ramach zadania „Zakup specjalnego samochodu transportowego (typu bus) do przewozu ratowników na miejsce akcji dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku”. Umowa została podpisana przez komendanta powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Turku mł. bryg. Piotra Pietruchę, starostę Powiatu Tureckiego Pana Dariusza Kałużnego oraz członka Zarządu Powiatu Tureckiego Pana Ryszarda Papierkowskiego. Zakup pojazdu będzie możliwy do zrealizowania w 2021 roku dzięki dofinansowaniu Starostwa Powiatowego oraz Wojewódzkiego Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Łączny koszt zadania wynosi 155 250zł.

Opracowanie: st. kpt. K. Gruszczyński

Zdjęcia: bryg. K. Kubiak

Zdjęcia (4)

{"register":{"columns":[]}}