PODPISANIE UMOWY NA DOFINANSOWANIE ZAKUPU POJAZDU DLA KP PSP TUREK
07.09.2021
7 września 2021 roku w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku została podpisana umowa na dofinansowanie zakupu specjalistycznego lekkiego samochodu do przewozu osób w ramach zadania „Zakup specjalnego samochodu transportowego (typu bus) do przewozu ratowników na miejsce akcji dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Turku”. Umowa została podpisana przez komendanta powiatowego Państwowej Straży Pożarnej w Turku mł. bryg. Piotra Pietruchę, starostę Powiatu Tureckiego Pana Dariusza Kałużnego oraz członka Zarządu Powiatu Tureckiego Pana Ryszarda Papierkowskiego. Zakup pojazdu będzie możliwy do zrealizowania w 2021 roku dzięki dofinansowaniu Starostwa Powiatowego oraz Wojewódzkiego Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu. Łączny koszt zadania wynosi 155 250zł.
Opracowanie: st. kpt. K. Gruszczyński
Zdjęcia: bryg. K. Kubiak