W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sygnaliści

10.10.2024

Wewnętrzna procedura zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrona osób dokonujących zgłoszeń w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ustrzykach Dolnych.

W Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ustrzykach Dolnych został wyznaczony pełnomocnik ds. obsługi zgłoszeń nieprawidłowości:

mł. bryg. mgr inż. Marcin Szyjduk - marcin.szyjduk@podkarpacie.straz.pl

Materiały

Zarządzenie nr 6/2024 KP PSP w Ustrzykach Dolnych w sprawie procedury zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń
6​_Sygnaliści.pdf 6.53MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.10.2024 10:51 st. kpt. Tomasz Dacko
Wytwarzający/ Odpowiadający:
POT
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sygnaliści 1.0 10.10.2024 10:51 st. kpt. Tomasz Dacko

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}