W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sygnalista wewnętrzny

Materiały

Zarządzenie w sprawie ustalenia Procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Komendzie Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wadowicach
Zarządzenie​_w​_sprawie​_ustalenia​_Procedury​_dokonywania​_zgłoszeń​_naruszeń​_prawa​_i​_podejmowania​_działań​_następczych​_w​_Komendzie​_Powiatowej​_Państwowej​_Straży​_Pożarnej​_w​_Wadowicach.pdf 0.12MB
Procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w KP PSP w Wadowicach
Procedura​_dokonywania​_zgłoszeń​_naruszeń​_prawa​_i​_podejmowania​_działań​_następczych​_w​_KP​_PSP​_w​_Wadowicach.pdf 0.19MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.12.2024 11:09 bryg. Tomasz Kasperek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paulina Gurdek
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sygnalista wewnętrzny 1.0 24.12.2024 11:09 bryg. Tomasz Kasperek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}