Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Podmiotem niniejszej deklaracji jest Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wągrowcu
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Wągrowcu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Komendy Powiatowej PSP w Wągrowcu
Data publikacji strony internetowej: 2020-09-08
Data ostatniej aktualizacji i przeglądu deklaracji dostępności: 2023-03-29
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Na stronie internetowej znajdują się filmy, do których nie dodano napisów dla osób Głuchych.
Niektóre zdjęcia nie mają właściwych opisów alternatywnych.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2020-09-08. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Funkcję koordynatora ds. dostępności w KP PSP w Wągrowcu pełni: Waldemar Szymkowiak, e-mail: waldemar.szymkowiak@psp.wlkp.pl, tel.:+48 47 771 96 13.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Przemysłowa 44, 62-100 Wągrowiec.
Do budynku komendy prowadzi wejście od ul. Przemysłowej.
Przed budynkiem, przy szlabanie, znajduje się domofon, przez który należy skontaktować się z dyżurnym Stanowiska Kierowania Komendanta Powiatowego PSP w Wągrowcu, który jest odpowiedzialny, za organizację wejścia do budynku osób postronnych.
Osoby na wózkach mają możliwość skontaktowania się z dyżurnym stanowiska kierowania przy pomocy domofonu umieszczonego przy szlabanie . Istnieje również możliwość kontaktu z dyżurnym telefonicznie na nr tel. 48 771 70 10 lub 11.
Na parterze komendy zostało wyznaczone pomieszczenie do obsługi inetersantów, do którego prowadzi dogaodny podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze komendy. Do toalety prowadzi dogaodny podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Wyznaczono miejsce parkingowe dla osóby niepełnosprawnej przed wejściem do budynku.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku komendy nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
Więcej informacji o dostępności cyfrowej można znaleźć na stronie Ministerstwa Cyfryzacji poświęconej temu tematowi.
Materiały
Raport o zapewnieniu dostępności podmiotu publicznegoRaport_o_zapewnieniu_dostępności_podmiotu_publicznego.pdf 0.32MB
- Pierwsza publikacja:
- 29.03.2021 14:34 Piotr Kaczmarek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- mł. ogn. Piotr Kaczmarek
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Deklaracja dostępności | 11.0 | 31.03.2025 15:22 Piotr Kaczmarek |
Deklaracja dostępności | 10.0 | 31.03.2025 15:21 Piotr Kaczmarek |
Deklaracja dostępności | 9.0 | 31.03.2025 15:19 Piotr Kaczmarek |
Deklaracja dostępności | 8.0 | 31.03.2025 15:10 Piotr Kaczmarek |
Deklaracja dostępności | 7.0 | 31.03.2023 14:21 Piotr Kaczmarek |
Deklaracja dostępności | 6.0 | 31.03.2023 14:19 Piotr Kaczmarek |
Deklaracja dostępności | 5.0 | 10.06.2021 09:35 Piotr Kaczmarek |
Deklaracja dostępności | 4.0 | 10.06.2021 09:34 Piotr Kaczmarek |
Deklaracja dostępności | 3.0 | 30.03.2021 19:16 Piotr Kaczmarek |
Deklaracja dostępności | 2.0 | 30.03.2021 19:15 Piotr Kaczmarek |
Deklaracja dostępności | 1.0 | 29.03.2021 14:34 Piotr Kaczmarek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP