W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Archiwa

Powstała w toku działalności Komendy Powiatowej PSP Wałczu dokumentacja po zarchiwizowaniu przekazywana jest w zasoby archiwum zakładowego Komendy Powiatowej PSP w Wałczu.

Sposoby i zasady udostępniania dokumentów znajdujących się w archiwum zakładowym KPPSP w Wałczu zawarte są w rozdziale VI Udostępnianie akt § 19 - § 28 Instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz zasad postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną w jednostkach organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej stanowiącej załącznik do decyzji Nr 17 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 22 kwietnia 2009 r.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.12.2020 13:17 st. kpt. Zbigniew Węglewski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Operacyjno Szkoleniowy
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Archiwa 1.0 18.12.2020 13:17 st. kpt. Zbigniew Węglewski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}