Podpisanie umowy na dofinansowanie zakupu samochodu gaśniczego
02.06.2021
W dniu 02 czerwca 2021 r. w siedzibie Gminy i Miasta Mirosławiec podpisano umowę na dofinansowanie zakupu nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu.
Gminę i Miasto Mirosławiec reprezentował Piotr Pawlik - Burmistrz Mirosławca, natomiast Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu – bryg. Dariusz Lubianiec Komendant Powiatowy PSP w Wałczu. Podpisana umowa po akceptacji przez Zachodniopomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej pozwoli na przekazanie przez Gminę i Miasto Mirosławiec środków finansowych w kwocie 100 000,00 zł na zakup ww. samochodu gaśniczego poprzez Wojewódzki Fundusz Wsparcia.
Tekst: kpt. Marcin Kulczyk
Zdjęcia: Archiwum KP PSP Wałcz