W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Podpisanie umowy na dofinansowanie zakupu samochodu gaśniczego

02.06.2021

W dniu 02 czerwca 2021 r. w siedzibie Gminy i Miasta Mirosławiec podpisano umowę na dofinansowanie zakupu nowego, średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu.

Oficjalna fotografia po podpisaniu umowy na dofinansowanie.

Gminę i Miasto Mirosławiec reprezentował Piotr Pawlik - Burmistrz Mirosławca, natomiast Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Wałczu – bryg. Dariusz Lubianiec Komendant Powiatowy PSP w Wałczu. Podpisana umowa po akceptacji przez Zachodniopomorskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej pozwoli na przekazanie przez Gminę i Miasto Mirosławiec środków finansowych w kwocie 100 000,00 zł na zakup ww. samochodu gaśniczego poprzez Wojewódzki Fundusz Wsparcia.  

Tekst: kpt. Marcin Kulczyk
Zdjęcia: Archiwum KP PSP Wałcz
 

Zdjęcia (1)

{"register":{"columns":[]}}