W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rejestry i ewidencje

W Komendzie Powiatowej PSP w Wałczu prowadzi się następujące rodzaje rejestrów:

  1. Rejestr skarg i wniosków.
  • rejestr prowadzi samodzielne stanowisko pracy ds. organizacji i kadr.
  1. Rejestr akt osobowych byłych strażaków i pracowników cywilnych. Na wniosek osób uprawnionych wydawane są: świadectwa służby – pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu (Rp7). Ewidencja obejmuje okres od 1947 roku.
  • rejestr prowadzi samodzielne stanowisko pracy ds. organizacji i kadr.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.12.2020 13:17 st. kpt. Zbigniew Węglewski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Operacyjno Szkoleniowy
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rejestry i ewidencje 1.0 18.12.2020 13:17 st. kpt. Zbigniew Węglewski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}