Skargi i wnioski
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej lub Z-ca Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg, wniosków, zażaleń i odwołań raz w tygodniu (poniedziałek w godz. 15.30 - 16.30 ), po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem Komendanta Powiatowego tel. (22) 725 52 93.
W KOMENDZIE POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ PRZYJMOWANIEM ORAZ ROZPATRYWANIEM SKARG I WNIOSKÓW ZAJMUJE SIĘ WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU W GODZINACH 7.30-15.30. TELEFON KONTAKTOWY (22) 725 52 93
Skargi/wnioski można składać:
– listownie na adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Powiecie Warszawskim Zachodnim, Lesznowska 20a, 05-870 Błonie
– osobiście w Sekretariacie KP PSP przy ul. Lesznowskiej 20a w godz. 7.30-15.30
– za pośrednictwem ePUAP- adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/
– za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres warszawazachod@mazowsze.straz.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
– faxem na nr (22) 725 51 23
– ustnie do protokołu po wcześniejszym telefonicznym skontaktowaniu się z Sekretariatem pod nr. tel. (22) 725 52 93.
Ważne!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/wniosek powinny zawierać:
– imię i nazwisko wnoszącego,
– dokładny adres do korespondencji.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
- Pierwsza publikacja:
- 09.04.2021 07:04 mł. asp. Tomasz Janowski
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- KP PSP w Powiecie Warszawskim Zachodnim
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Skargi i wnioski | 1.0 | 09.04.2021 07:04 mł. asp. Tomasz Janowski |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP