Tytuł/stanowisko: Stanowisko w korpusie służby cywilnej - ZASTĘPCA NACZELNIKA WYDZIAŁU - w Wydziale kwatermistrzowsko – technicznym Komendy Powiatowej PSP w Wejherowie
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Wejherowie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko w korpusie służby cywilnej - Zastępca Naczelnika Wydziału - w Wydziale Kwatermistrzowsko - Technicznym Komendy Powiatowej PSP w Wejherowie.
Informacje o ofercie
Wymiar etatu: 1/1
Liczba stanowisk pracy: 1
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: bariery architektoniczne: wejście główne do budynku nie jest dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, brak progów utrudniających wjazd, w budynku nie znajduje się toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, zapewniona jest odpowiednia szerokość drzwi oraz ciągów komunikacyjnych, brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim na wyższych kondygnacjach – brak wind,
Narzędzia i materiały pracy: biurko, komputer, faks, telefon, nie występują uciążliwe, szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł poniżej 6%.
Nabór organizowany jest na zasadach określonych w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1233).
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• praca stacjonarna na terenie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej
w Wejherowie, ul. 3 Maja 2, 84-200 w Wejherowie,
• praca w terenie związana z dokonywaniem zakupów na rzecz Komendy,
• możliwość wyjazdów szkoleniowych,
• praca w godzinach 7:30-15:30.
Zakres obowiązków
1. Administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej, a także planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie.
2. Prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej strażaków komendy powiatowej.
3. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem równoważnika za umundurowanie.
4. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem pomocy mieszkaniowej.
5. Prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem równoważnika za brak i remont lokalu mieszkalnego.
6. Dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych.
7. Inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego.
8. Prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych.
9. Prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi; ewidencja zużycia materiałów pędnych i smarów oraz rozliczanie kart drogowych oraz paliwa.
10. Organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń i instalacji technicznych.
11. Zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez podmioty Krajowego Systemu Ratowniczo - Gaśniczego na terenie powiatu oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych.
12. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej i magazynu głównego komendy powiatowej.
13. Prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej majątku.
14. Likwidowanie zbędnych rzeczowych składników majątku.
15. Prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu komendy powiatowej, a także nadzór nad procedurami postępowań odszkodowawczych.
16. Systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów i ustalenie z Wydziałem Operacyjno - Szkoleniowym priorytetów w tym zakresie.
17. Nadzorowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy powiatowej dokumentacji związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych.
18. Wyposażenie pomieszczeń w sprzęt i urządzenia oraz ewidencjonowanie powierzonego sprzętu.
19. Opracowanie zbiorczych planów w zakresie zakupu sprzętu kwatermistrzowskiego, umundurowania odzieży ochronnej oraz realizacja tych planów.
20. Sprawowanie nadzoru nad zabezpieczeniem mienia i pomieszczeń Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wejherowie.
21. Prowadzenie, stałe uaktualnianie i kompletowanie akt na stanowisku, prowadzenie stosownych harmonogramów, wykazów, analiz i sprawozdań według rzeczowego wykazu akt, instrukcji kancelaryjnej oraz poleceń przełożonych.
22. Stała współpraca z innymi stanowiskami i wydziałami Komendy Powiatowej.
23. Archiwizowanie wg rzeczowego wykazu akt, dokumentacji wydziału kwatermistrzowsko-technicznego.
24. Rozliczenie funkcjonariuszy/pracowników zwalnianych z Komendy Powiatowej PSP ze sprzętu i umundurowania.
25. Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych pozostających w związku z zakresem działania Komendy Powiatowej.
26. Przygotowanie projektów danych, informacji, sprawozdań dla jednostki nadrzędnej.
27. Naliczanie opłat w ramach umów zawartych z kontrahentami za korzystanie z obiektów i infrastruktury będącej w zarządzie Komendy.
28. Prowadzenie spraw związanych z rozdziałem i rozliczeniem dotacji dla jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych przy użyciu systemu Obsługi Dofinansowań jednostek OSP.
29. Prowadzenie pojazdów zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami.
30. Zastępowanie w czasie nieobecności naczelnika wydziału kwatermistrzowsko-technicznego oraz koordynowanie i nadzór nad funkcjonowaniem wydziału w czasie nieobecności naczelnika wydziału kwatermistrzowsko-technicznego.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: pomorskieWymagania
Związane ze stanowiskiem pracy:
• wykształcenie wyższe,
• minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w administracji rządowej lub samorządowej, instytucjach sektora publicznego,
• posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• prawo jazdy kat. B,
• umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office, obsługa poczty elektronicznej, systemu obiegu dokumentów),
• umiejętność podejmowania decyzji,
• umiejętność pracy pod presją czasu,
• umiejętność analitycznego myślenia,
• samodzielność,
• dyspozycyjność,
Wymagania dodatkowe, tzn. pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku pracy:
• znajomość ustaw: o Państwowej Straży Pożarnej z dnia 24 sierpnia 1991 r. oraz aktów wykonawczych do tej ustawy w zakresie wykonywanych zadań, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, Prawo Zamówień Publicznych.
• znajomość nazewnictwa specjalistycznego z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
• mile widziane wykształcenie w zakresie kierunków technicznych,
• umiejętność pracy w zespole,
• łatwość nawiązywania kontaktów,
• dobra organizacja pracy,
• komunikatywność.
Wymagane dokumenty
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
• życiorys i list motywacyjny (podpisany),
• oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
• dokumenty potwierdzające znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 kwietnia 2009 r. (Dz. U. 2009 nr 64 poz. 539 ze zm.)
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
• kopia dokumentów potwierdzających wymagania niezbędne,
• oświadczenie o wyrażeniu zgody na zamieszczenie imienia i nazwiska kandydatki/kandydata
na stronie internetowej BIP KP PSP w Wejherowie w chwili spełnienia wymagań formalnych
i zakwalifikowania się do dalszych etapów naboru zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.
o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1233).
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
• kopie innych dokumentów potwierdzających przydatne kwalifikacje (kursy, szkolenia itp.)
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: st. ogn. Joanna Łosińska – starszy technik sztabowy sekcji ds. organizacyjno kadrowych
- Telefon: 58 677-61-16
- e-mail: biuro@strazwejherowo.pl
- Adres: ul. 3 Maja 2, 84-200 Wejherowo
Materiały
Ogłoszenie o naborze na stanowisko zastępcy naczelnika w KSCOgłoszenie_o_naborze_na_stanowisko_zastępcy_naczelnika_w_KSC.pdf 3.41MB Załącznik -oświadczenie - zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Załącznik_-oświadczenie_-_zgoda_na_przetwarzanie_danych_osobowych.pdf 0.25MB
- Pierwsza publikacja:
- 20.12.2021 13:44 Mirosław Kuraś
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- administrator
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zastępca Naczelnika w KP PSP Wejherowo | 2.0 | 20.12.2021 13:53 Mirosław Kuraś |
Zastępca Naczelnika w KP PSP Wejherowo | 1.0 | 20.12.2021 13:44 Mirosław Kuraś |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP