Koordynator do spraw dostępności
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Wieruszowie, w związku realizacją ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Komendzie Powiatowej PSP:
Pana kpt. Marcin Grucę do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności,
Do zadań koordynatorów ds. dostępności należy:
wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę,
przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w KP PSP w Wieruszowie – kpt. Marcin Gruca,
tel: (62) 78 41 688
email: m.gruca@lodzkie.straz.gov.pl