W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator do spraw dostępności

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Wieruszowie, w związku realizacją ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Komendzie Powiatowej PSP: 

Pana kpt. Marcin Grucę do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności,
 
Do zadań koordynatorów ds. dostępności należy:

wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę, 
przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw dostępności w KP PSP w Wieruszowie – kpt. Marcin Gruca,

tel: (62) 78 41 688

email: m.gruca@lodzkie.straz.gov.pl

{"register":{"columns":[]}}