W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynator do spraw dostępności

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Wieruszowie, w związku z przestrzeganiem ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o umożliwieniu możliwości uzyskania ze specjalnych potrzeb (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) określony w Komendzie Powiatowej PSP: 

Pana kpt. Marcin Grucę pełni funkcję koordynatora do sprawowania,
 
Do zadań koordynatorów ds. należy:

wsparcie osób ze szczegółami potrzeb w dostępie do usług przez Komendę, 
przygotowanie i koordynacja uruchomienia przez Komendę planu działania na rzecz zapewniania dostępności ze specyficznymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
obejmującej zakres Komendy zapewnia dostępność ze względu na potrzeby.

Dane kontaktowe:
Koordynator do spraw niezależny w KP PSP w Wieruszowie – kpt. Marcin Gruca,

tel: 47 841 88 11

adres e-mail:  m.gruca@lodzkie.straz.gov.pl

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.03.2025 09:29 kpt. Marcin Gruca
Wytwarzający/ Odpowiadający:
kpt. Marcin Gruca
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynator do spraw dostępności 1.0 27.03.2025 09:29 kpt. Marcin Gruca

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP