Koordynator ds. Dostępności
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Wieruszowie, w związku realizacją ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) wyznaczył w Komendzie Powiatowej PSP:
Pana kpt. Marcin Grucę do pełnienia funkcji koordynatora do spraw dostępności,
Do zadań koordynatorów ds. dostępności należy:
wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Komendę,
przygotowanie i koordynacja wdrożenia przez Komendę planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy,
monitorowanie działalności Komendy w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
tel .: (62) 78 41 688
email: m.gruca@lodzkie.straz.gov.pl
- Pierwsza publikacja:
- 10.12.2020 23:36 asp. Marcin Gruca
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Sekcja Kwatermistrzowska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Koordynator ds. Dostępności | 7.0 | 05.05.2024 22:51 mł. kpt. Marcin Gruca |
Koordynator ds. Dostępności | 6.0 | 06.04.2023 09:00 mł. kpt. Marcin Gruca |
Koordynator ds. Dostępności | 5.0 | 02.12.2022 08:04 Maciej Dzielecki |
Koordynator ds. Dostępności | 4.0 | 29.09.2021 13:21 asp. Marcin Gruca |
Koordynator ds. Dostępności | 3.0 | 29.09.2021 13:18 asp. Marcin Gruca |
Koordynator ds. Dostępności | 2.0 | 19.03.2021 15:22 asp. Marcin Gruca |
Koordynator ds. Dostępności | 1.0 | 10.12.2020 23:36 asp. Marcin Gruca |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP