W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Informacje dla osób z niepełnosprawnościami

Osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy, po wykazaniu interesu faktycznego, ma prawo wystąpić z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej, zwanym dalej "wnioskiem o zapewnienie dostępności". Wniosek o zapewnienie dostępności jest wnoszony do podmiotu publicznego, z którego działalnością jest związane żądanie zapewnienia dostępności zawarte we wniosku. Wniosek o zapewnienie dostępności powinien zawierać:

1. dane kontaktowe wnioskodawcy;

2. wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym;

3. wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą;

4. wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy;

5. podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia wniosku. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem;

6. jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Wnioski o zapewnienia dostępności dotyczące działalności Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej we Włoszczowie można składać w następujący sposób:

  • drogą pocztową na adres:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej we Włoszczowie, ul. Sienkiewicza 45, 29-100 Włoszczowa

  • drogą elektroniczną na adres:

wloszczowa@straz.kielce.pl

 

Materiały

Dostępność wniosek
dostepnosc​_wniosek.pdf 0.12MB
KP PSP - tekst odczytywany maszynowo
KP​_PSP-​_tekst​_odczytywany​_maszynowo.pdf 0.12MB
Tekst​_łatwy​_do​_czytania​_-​_ETR
Tekst​_łatwy​_do​_czytania​_-​_ETR​_2.pdf 0.30MB
Wniosek o skorzystanie z usług tłumacza
Wniosek​_o​_skorzystanie​_z​_usług​_tłumacza.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.09.2021 10:49 Paweł Mazur
Wytwarzający/ Odpowiadający:
mł. ogn. Dariusz Struski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Informacje dla osób z niepełnosprawnościami 6.0 29.12.2021 12:34 Paweł Mazur
Informacje dla osób z niepełnosprawnościami 5.0 02.12.2021 14:09 Paweł Mazur
Informacje dla osób z niepełnosprawnościami 4.0 03.11.2021 10:24 Paweł Mazur
Informacje dla osób z niepełnosprawnościami 3.0 03.11.2021 10:10 Paweł Mazur
Informacje dla osób z niepełnosprawnościami 2.0 05.10.2021 14:31 Sławomir Stanowski
Informacje dla osób z niepełnosprawnościami 1.0 30.09.2021 10:49 Paweł Mazur

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}