W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Zaświadczenia ze zdarzeń

Procedura uzyskania zaświadczenia:

Celem wydania zaświadczenia z interwencji jednostek PSP należy dokonać opłaty w kwocie 17,00 zł:

Wpłaty dokonać wpłaty w kasie Urzędu Miasta w Wołominie przy ul. Ogrodowej 4 lub na poniższy numer rachunku Urzędu Miasta Wołomin:

90 1240 6074 1111 0010 5705 0013

Następnie:

Wypełnić wniosek o wydanie zaświadczenia o interwencji jednostek PSP. Wzór wniosku dostępny jest w sekretariacie KP PSP Wołomin oraz na stronie internetowej (link poniżej)

Wniosek o wydanie zaświadczenia.

 

Wypełniony wniosek wraz z dowodem wpłaty opłaty skarbowej dostarczyć:

  • osobiście w KP PSP Wołomin ul. Sasina 15 - Sekretariat KP PSP na I piętrze budynku,
  • listownie na adres: Komenda Powiatowa PSP w Wołominie ul. Sasina 15 05 - 200 Wołomin,
  • drogą elektroniczną poprzez platformę ePUAP:  /PSPWolomin/SkrytkaESP
  • skan na adres e-mail: wolomin@mazowsze.straz.pl

 

Zaświadczenia wydawane z zachowaniem terminów administracyjnych wynikających z Ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 572) - informacje dotyczące opłaty skarbowej związanej z wydaniem zaświadczenia

 

Podstawa prawna opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia na wniosek:

- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2023 poz. 2111).

- Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 września 2007 r. w sprawie zapłaty opłaty skarbowej (Dz. U. z 2007 r., nr 187, poz. 1330).

 

Zgodnie z powyższymi regulacjami:

  • Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej ciąży na osobach fizycznych, osobach prawnych i jednostkach organizacyjnych niemających osobowości prawnej wymienionych w ustawie j.w.
  • Obowiązek zapłaty opłaty skarbowej za wydanie zaświadczenia powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zaświadczenia.
  • Składający wniosek zobowiązany jest dołączyć dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej albo uwierzytelnioną kopię dowodu zapłaty, nie później niż w ciągu trzech dni od chwili powstania obowiązku jej zapłaty. Dowód zapłaty albo jego uwierzytelnioną kopię pozostawia się w aktach sprawy.
  • Opłata skarbowa podlega zwrotowi, jeżeli mimo zapłacenia opłaty nie wydano zaświadczenia o interwencji jednostek PSP.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
22.04.2021 13:24 bryg. Marcin Żwirkowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
bryg. Jarosław Kłak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zaświadczenia ze zdarzeń 10.0 17.12.2024 10:57 bryg. Marcin Żwirkowski
Zaświadczenia ze zdarzeń 9.0 17.12.2024 10:56 bryg. Marcin Żwirkowski
Zaświadczenia ze zdarzeń 8.0 03.04.2024 10:29 bryg. Marcin Żwirkowski
Zaświadczenia ze zdarzeń 7.0 12.03.2024 09:47 bryg. Marcin Żwirkowski
Zaświadczenia ze zdarzeń 6.0 23.08.2023 15:34 bryg. Marcin Żwirkowski
Zaświadczenia ze zdarzeń 5.0 23.08.2023 15:33 bryg. Marcin Żwirkowski
Zaświadczenia ze zdarzeń 4.0 23.08.2023 15:23 bryg. Marcin Żwirkowski
Zaświadczenia ze zdarzeń 3.0 04.07.2023 15:22 bryg. Marcin Żwirkowski
Zaświadczenia ze zdarzeń 2.0 27.10.2021 08:44 bryg. Marcin Żwirkowski
Zaświadczenia ze zdarzeń 1.0 22.04.2021 13:24 bryg. Marcin Żwirkowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}