W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Monitoring pożarowy

Przedstawiamy zasady postępowania w zakresie prowadzenia monitoringu pożarowego przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Żarach na terenie powiatu żarskiego.

Wytyczne w zakresie wymagań organizacyjno-technicznych niezbędnych do uzgadniania przez Komendanta Powiatowego PSP sposobów połączenia systemów sygnalizacji pożarowej z obiektem PSP wprowadzono w celu prowadzenia spójnego i jednolitego postępowania w zakresie realizacji monitoringu pożarowego wobec:
podmiotów, świadczących usługę transmisji alarmów pożarowych i uszkodzeniowych na rzecz abonentów aplikujących do Komendy Powiatowej PSP w Żarach,
właścicieli, zarządców obiektów wyposażonych w system sygnalizacji pożarów,

Poniżej znajduje się  dokumentacja, wzory wniosków (z możliwością pobrania) traktująca całość problemu monitoringu pożarowego począwszy od wystąpienia potencjalnego abonenta do zawarcia umowy z operatorami.

Materiały

Monitoring pożarowy - zarządzenie nr 5/2013 KP PSP w Żarach (tekst jednolity 2013-11-04)
zarzadzenie​_5​_2013.pdf 0.04MB
Monitoring pożarowy -ramowe wymagania organizacyjno - techniczne
ramowe​_wymagania.pdf 0.56MB
Monitoring pożarowy - wniosek abonenta
wniosek​_abonent.doc 0.05MB
Monitoring pożarowy - wniosek operatora
wniosek​_operator.doc 0.04MB
{"register":{"columns":[]}}