Monitoring pożarowy
Przedstawiamy zasady postępowania w zakresie prowadzenia monitoringu pożarowego przez Komendę Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Żarach na terenie powiatu żarskiego.
Wytyczne w zakresie wymagań organizacyjno-technicznych niezbędnych do uzgadniania przez Komendanta Powiatowego PSP sposobów połączenia systemów sygnalizacji pożarowej z obiektem PSP wprowadzono w celu prowadzenia spójnego i jednolitego postępowania w zakresie realizacji monitoringu pożarowego wobec:
podmiotów, świadczących usługę transmisji alarmów pożarowych i uszkodzeniowych na rzecz abonentów aplikujących do Komendy Powiatowej PSP w Żarach,
właścicieli, zarządców obiektów wyposażonych w system sygnalizacji pożarów,
Poniżej znajduje się dokumentacja, wzory wniosków (z możliwością pobrania) traktująca całość problemu monitoringu pożarowego począwszy od wystąpienia potencjalnego abonenta do zawarcia umowy z operatorami.
Materiały
Monitoring pożarowy - zarządzenie nr 5/2013 KP PSP w Żarach (tekst jednolity 2013-11-04)zarzadzenie_5_2013.pdf 0.04MB Monitoring pożarowy -ramowe wymagania organizacyjno - techniczne
ramowe_wymagania.pdf 0.56MB Monitoring pożarowy - wniosek abonenta
wniosek_abonent.doc 0.05MB Monitoring pożarowy - wniosek operatora
wniosek_operator.doc 0.04MB