W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych

Kierownik sekcji

mł. kpt. Iwona Włoszczyńska

i.wloszczynska@kppsp.zgorzelec.pl

Starszy referent

Aleksandra Nieckarz

a.cybulska@kppsp.zgorzelec.pl

Technik

Andrzej Telega

Dane kontaktowe do sekcji

tel. 75 77 51 145 w.07

Do zadań Sekcji ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych należy w szczególności:

  1. Administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej, a także planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie;
  2. Opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym także wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną bądź wyposażenia osobistego;
  3. Prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków, pracowników cywilnych komendy powiatowej;
  4. Dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych;
  5. Zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez podmioty krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego na terenie powiatu oraz ich przygotowanie do działań w ramach odwodów operacyjnych;
  6. Prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej majątku;
  7. Likwidowanie i przekazywanie zbędnych rzeczowych składników majątku;
  8. Sporządzanie planów zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy powiatowej;
  9. Prowadzenie postępowań wyjaśniających związanych ze szkodami w mieniu komendy powiatowej, zawinionych przez kierowników jej komórek organizacyjnych, a także nadzór nad procedurami postępowań odszkodowawczych prowadzonych przez dowódców jrg, kierowników komórek organizacyjnych i pozostałych pracowników komendy powiatowej;
  10. Systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów, i ustalenie z komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie;
  11. Realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków z funduszy strukturalnych i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł;
  12. Inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjno-technicznej samochodów i sprzętu silnikowego;
  13. Prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych pojazdów, przyczep i sprzętu silnikowego, w tym agregatów prądotwórczych;
  14. Obsługa transportowa komórek organizacyjnych komendy powiatowej;
  15. Prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi;
  16. Nadzorowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy powiatowej dokumentacji związanej z samochodami i sprzętem silnikowym, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych;
  17. Organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji samochodów, sprzętu silnikowego, ratowniczego i innych urządzeń i instalacji technicznych;
  18. Przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji przetargowej, dokonywanie zakupów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy powiatowej ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych;
  19. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarki magazynowej komendy powiatowej;
  20. Prowadzenie spraw związanych z zawieraniem i aktualizacji spraw związanych zawieraniem i aktualizacją umów z podmiotami realizującymi dostawy usługi, roboty budowlane na rzecz komendy.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
27.12.2020 18:05 Adam Poniatowski
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Adam Poniatowski
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 4.0 20.10.2023 08:46 Adam Poniatowski
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 3.0 29.11.2022 08:20 Adam Poniatowski
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 2.0 20.11.2022 16:57 Adam Poniatowski
Sekcja ds. Kwatermistrzowsko-Technicznych 1.0 27.12.2020 18:05 Adam Poniatowski

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}