W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Modernizacja i wdrożenie nowych rozwiązań oraz e-usług w systemie Zintegrowanej Komunikacji Ogólnopolskiej Sieci Teleinformatycznej numeru 112

Beneficjent: Komenda Główna Policji • Wnioskodawca: Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji • Raport z postępu rzeczowo - finansowego za I kwartał 2019 r.

Termin składania uwag do raportu: 25 kwietnia 2019 r. 

 

Materiały

Raport z postępu rzeczowo-finansowego projektu informatycznego
MSWiA​_-​_1121.zip 0.53MB
Ustalenia
Ustalenia​_KRMC30.04.pdf 0.10MB
{"register":{"columns":[]}}