W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Modernizacja i wdrożenie nowych rozwiązań oraz e-usług w systemie Zintegrowanej Komunikacji Ogólnopolskiej Sieci Teleinformatycznej numeru 112

Beneficjent: Komenda Główna Policji • Wnioskodawca: Minister Spraw Wewnętrznych i Administracji • Raport końcowy

Termin składania uwag do raportu: 27 kwietnia 2020 r.

Materiały

pismo Sekretarza KRMC przekazujące raport końcowy
Pismo​_Sekretarza​_KRMC​_przekazujące​_raport​_(3)66.pdf 0.10MB
raport końcowy z realizacji projektu informatycznego
MSWiA33​_-​_112.zip 0.53MB
prezentacja
MSWiA​_-​_112.pptx 0.53MB
{"register":{"columns":[]}}