W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

8.Instrukcje postępowania mieszkańców na wypadek wystąpienia awarii

Na podstawie art. 267 ust. 1 pkt 8 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U.2017.519 t.j.) oraz § 1 pkt 1 lit. h i § 15 rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 grudnia 2015r. w sprawie szczegółowego zakresu informacji wymaganych do podania do publicznej wiadomości przez właściwe organy Państwowej Straży Pożarnej (Dz.U.2015.2145)

Warmińsko-Mazurski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej
podaje do publicznej wiadomości instrukcje postępowania mieszkańców na wypadek wystąpienia awarii.

 

Informacji w powyższym zakresie udziela:
Wydział Kontrolno-Rozpoznawczy Komendy Wojewódzkiej PSP w Olsztynie tel.: 47 7319 545

Materiały

08​_INSTRUKCJE POSTĘPOWANIA MIESZKAŃCÓW NA WYPADEK WYSTĄPIENIA AWARII (stan na 12.08.2024 r.)
08​_INSTRUKCJE​_POSTĘPOWANIA​_MIESZKAŃCÓW​_NA​_WYPADEK​_WYSTĄPIENIA​_AWARII​_(stan​_na​_12082024​_r).pdf 0.19MB
{"register":{"columns":[]}}