Jesteś organem prowadzącym? Złóż sprawozdanie z realizacji programu w 2021 r.
11.01.2022
Założenia programu Laboratoria Przyszłości zakładają przekazywanie sprawozdań z realizacji programu przez organy prowadzące. Sprawozdanie za 2021 r. należy złożyć do 28 lutego 2022 r.
Organy prowadzące mogą złożyć sprawozdanie z wykorzystania wsparcia w 2021 roku za pośrednictwem strony internetowej Laboratoriów Przyszłości: www.gov.pl/laboratoria/sprawozdanie-2021. Na stronie są już dostępne zarówno formularz w postaci ankiety internetowej, jak też wzory dokumentów do uzupełnienia, które organy prowadzące powinny przekazać wraz z uzupełnionym formularzem.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Weź udział w webinarze!
Zapraszamy na otwarty webinar dotyczący składania sprawozdań z realizacji programu w 2021 roku przez organy prowadzące. Webinar odbędzie się w dwóch terminach: 14 i 26 stycznia 2022 roku o godz. 10:00. Omówimy w nim elektroniczny formularz sprawozdania, wyjaśnimy, jak należy go wypełnić oraz odpowiemy na pytania zadawane przez uczestników. Więcej informacji oraz możliwość zapisu na www.gov.pl/laboratoria/webinar-sprawozdanie.