W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Weź udział w webinarze i posłuchaj o kwestiach finansowo-zamówieniowych w programie!

14.12.2021

Już w najbliższy czwartek 16 grudnia br. odbędzie się otwarty webinar dla szkół podstawowych i organów prowadzących, podczas którego opowiemy o kwestiach finansowo-zamówieniowych w programie Laboratoria Przyszłości i odpowiemy na pytania: jak zarządzać środkami finansowymi i jak można dokonywać zamówień?

Otwarty webinar
Jak zarządzać środkami finansowymi i dokonywać zamówień w programie?
16 grudnia 2021
www.gov.pl/laboratoria

30 listopada 2021 r. zakończył się nabór wniosków szkół samorządowych do programu „Laboratoria Przyszłości”. Do gmin zostało przekazanych ponad 930 milionów złotych, a szkoły, które otrzymały już wsparcie, mogą kupować wyposażenie!  

Aby ułatwić proces zarządzania otrzymanymi środkami finansowymi oraz dokonywania zamówień, przygotowaliśmy otwarty webinar, na który zapraszamy szkoły podstawowe oraz organy prowadzące.

Webinar ,,Laboratoria Przyszłości: Jak zarządzać środkami finansowymi i dokonywać zamówień?”

Kiedy?    
Webinar rozpocznie się w czwartek 16 grudnia 2021 r. o godz. 12:00.    

Gdzie?    
Wydarzenie odbędzie się całkowicie w formule online za pośrednictwem platformy Microsoft Teams. Aby dołączyć do spotkania, należy o wyznaczonej godzinie kliknąć poniższy link:  

Link do webinaru zostanie również przesłany rano w dniu spotkania na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail.     

Program   

Podczas webinaru:   

  • przejdziemy przez stanowisko Ministerstwa Edukacji i Nauki, Ministerstwa Finansów oraz Centrum GovTech dotyczące kwestii finansowo-zamówieniowych w programie, 
  • poruszymy kwestie zarządzania otrzymanymi środkami finansowymi, w tym m.in. przekazania wsparcia, posiadania rachunku, refinansowania wydatków, niewykorzystania wsparcia, 
  • opowiemy o możliwościach zamówieniowych, 
  • przeprowadzimy sesję pytań i odpowiedzi, podczas której odpowiemy na zadawane przez uczestników pytania.  

Jak można zgłosić swój udział?    

Zapisy na webinar potrwają do 15 grudnia 2021 r. do godziny 23:59:59. Aby zgłosić chęć udziału, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej. 

W przypadku chęci zgłoszenia więcej niż jednej osoby na webinar prosimy o wypełnienie formularza dla każdej z nich z osobna.  

{"register":{"columns":[]}}