Weź udział w webinarze i dowiedz się więcej na temat zakupu wyposażenia!
04.11.2021
Już w środę 10 listopada br. odbędzie się otwarty webinar dla zgłoszonych szkół, organów prowadzących i wszystkich zainteresowanych Laboratoriami Przyszłości, podczas którego opowiemy o katalogu wyposażenia oraz poruszymy kwestie zamówieniowe towarzyszące programowi.
Do końca naboru wniosków szkół podstawowych, których organami prowadzącymi są samorządy, pozostały już jedynie niecałe dwa tygodnie. W ciągu pierwszych trzech tygodni od uruchomienia programu zgłosiło się prawie 90% szkół samorządowych! Twojej szkoły nie ma wśród tych 90%? Możesz jeszcze to zmienić, wypełniając wniosek na www.gov.pl/laboratoria/dyrektor-szkoly. Termin składania wniosków mija 15 listopada 2021 roku.
Szkoły, które złożyły wniosek, jeszcze w tym roku otrzymają wsparcie finansowe na zakup nowoczesnego sprzętu technicznego. Aby ułatwić proces zakupów, przygotowaliśmy otwarty webinar, na który zapraszamy zgłoszone szkoły, organy prowadzące i wszystkich zainteresowanych Laboratoriami Przyszłości.
Webinar ,,Zakup wyposażenia w ramach programu Laboratoria Przyszłości”
Kiedy?
Webinar rozpocznie się w środę 10 listopada 2021 r. o godz. 12:00.
Gdzie?
Wydarzenie odbędzie się całkowicie w formule online za pośrednictwem platformy Microsoft Teams. Aby dołączyć do spotkania, należy o wyznaczonej godzinie kliknąć poniższy link:
Link do webinaru zostanie również przesłany rano w dniu spotkania na podany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail.
Program
Podczas webinaru:
-
opowiemy o możliwościach wykorzystania wsparcia,
-
poruszymy kwestie zamówieniowe,
-
odpowiemy na pytania.
Jak można zgłosić swój udział?
Zapisy na webinar potrwają do 9 listopada 2021 r. do godziny 14:00. Aby zgłosić chęć udziału, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej.