Platforma zakupowa
Szanowni Wykonawcy,
W związku z ustawowym obowiązkiem elektronizacji procesu zamówień publicznych w postępowaniach o wartości równej lub przekraczającej tzw. progi unijne, Nadleśnictwo Mielec uruchomiło specjalną Platformę Zakupową, która jest podstawowym narzędziem komunikacji z Wykonawcami w trakcie prowadzonych postępowań.
Oznacza to, że w szczególności składanie ofert odbywać się będzie w sposób elektroniczny, co ma na celu zagwarantowanie poufności i najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
Aby złożyć ofertę, nie muszą Państwo jako Wykonawcy zakladać konta na https://platformazakupowa.pl/. Muszą jednak Państwo mieć dostęp do Internetu oraz do jednej z najpopularniejszych przeglądarek w najnowszej wersji.
Najistotniejszym jednak wymogiem niezbędnym do złożenia oferty w tym postępowaniu jest dysponowanie przez Państwa kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bowiem tylko oferty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym będą uznane za ważne.
W zakresie pytań technicznych związanych z działaniem Platformy Zakupowej możecie Państwo skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl,
tel.: (22) 101-02-02, adres mailowy: cwk@platformazakupowa.pl (pn-pt od 8:00 do 17:00),
gdzie otrzymacie Państwo wsparcie techniczne.
Wszystkie dokumenty postępowania, takie jak m.in. ogłoszenie o zamówieniu, specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) wraz z załącznikami i inne znajdują się na tzw. profilu nabywcy, czyli na dedykowanej stronie Nadleśnictwa Mielec pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_mielec
Prosimy o monitorowanie ww. strony w trakcie toczącego się postępowania.
- Pierwsza publikacja:
- 19.08.2021 10:15 PAWEŁ ZIOBROŃ
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Paweł Ziobroń
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Platforma zakupowa | 2.0 | 02.11.2021 11:38 Wojciech Cieślik |
Platforma zakupowa | 1.0 | 19.08.2021 10:15 PAWEŁ ZIOBROŃ |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP