W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

SKARGI I WNIOSKI

W sprawach skarg i wniosków Nadleśniczy przyjmuje w siedzibie Nadleśnictwa Mielec przy ul. Partyzantów 11 w Mielcu, w każdą środę w godz. od 8.00 do 10.00 oraz od 15.00 do 16.00. W przypadku nieobecności Nadleśniczego interesantów w sprawach skarg i wniosków przyjmuje Zastępca nadleśniczego.

LASY NADZOROWANE

W sprawach dotyczących lasów niepaństwowych strony przyjmowane są w budynku Nadleśnictwa Mielec przy ul. Partyzantów 11 w Mielcu w pokoju nr 11, w każdy wtorek w godzinach od 7.15 do 10.15. W pozostałe dni tygodnia potrzebę zgłoszenia legalizacji pozyskanego drewna można dokonać w sekretariacie Nadleśnictwa na druku „Wniosku o zalegalizowanie pozyskanego drewna” z pozostawieniem na tym druku telefonu kontaktowego. Druk w/w wniosku można pobrać poniżej lub w sekretariacie Nadleśnictwa.

Szczegółowy zakres spraw i zadań realizowanych przez poszczególne komórki organizacyjne w Nadleśnictwie Mielec:

Dział Gospodarki Leśnej - realizacja zadań z zakresu nasiennictwa, selekcji, szkółkarstwa, hodowli lasu, ochrony lasu, w tym ochrony przeciwpożarowej, ochrony przyrody, łowiectwa, zagospodarowania, użytkowania i urządzania lasu i edukacji leśnej, turystyki, obsługi internetowych portali, sprawy związane ze sprzedażą drewna i sadzonek, obrotem materiałowym, a także dotyczące stanu posiadania, ewidencji lasów i gruntów oraz ich udostępniania.

Dział Finansowo-Ksiegowy - wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem spraw dotyczących gospodarki finansowej nadleśnictwa, podatków lokalnych, kontroli poprawności ewidencji księgowej prowadzonej w ramach kontroli wewnętrznej dokumentów finansowo-księgowych nadleśnictwa, terminowe egzekwowanie i windykacja należności i regulowanie zobowiązań, prowadzenie kasy nadleśnictwa, rachunkowości, kontrola formalno-rachunkowa, sprawozdawczość i analiza finansowo-księgowa.

Dział Administracyjno-Gospodarczy - realizacja zadań wynikających z całokształtu zagadnień obejmujących pełną obsługę administracyjną nadleśnictwa: prowadzenie spraw związanych z sekretariatem nadleśnictwa, zaopatrzeniem, remontami, zakupami oraz budową środków trwałych infrastruktury nadleśnictwa, transportem i jego ewidencją, umowami dzierżaw i najmu mieszkań, budynków i budowli, organizacją i realizacją zamówień publicznych, a także koordynacją spraw dotyczących instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej, prowadzeniem spraw związanych z inwentaryzacją składników majątkowych nadleśnictwa. Pracownik sekretariatu odpowiada za przyjmowanie (rejestrację wpływu) skarg i wniosków oraz prowadzi ewidencję przyjęć interesantów w sprawach skarg i wniosków.

Posterunek Straży Leśnej - prowadzenie spraw związanych z analizą stanu zagrożenia szkodnictwem leśnym, zapobieganiem, zwalczaniem przestępstw i wykroczeń w zakresie szkodnictwa leśnego i sporządzaniem sprawozdawczości w tym zakresie, prowadzenie magazynu broni oraz spraw związanych z zakresem obronności i spraw niejawnych.

Stanowisko ds. kontroli - prowadzenie kontroli funkcjonalnej w nadleśnictwie w zakresie prawidłowości i terminowości wykonywania czynności gospodarczych oraz wydawanie zaleceń w trybie określonym przez nadleśniczego; współpraca z zastępcą nadleśniczego w sprawach dotyczących planowania gospodarczego, koordynacji i realizacji prac gospodarczych w nadleśnictwie.

Stanowisko ds. pracowniczych - Prowadzenie całokształtu spraw pracowniczych w rozumieniu Kodeksu pracy, PUZP dla pracowników PGL LP oraz innych unormowań prawnych obowiązujących w tym zakresie, w szczególności prowadzenie: ewidencji osobowej, spraw związanych z przepisami o ubezpieczeniach społecznych, szkoleniami pracowników, koordynowaniem i ewidencjonowaniem skarg i wniosków, w tym weryfikowaniem terminowości udzielanych odpowiedzi oraz ochroną danych osobowych.

Stanowisko ds. BHP - koordynowanie całokształtu spraw związanych z przestrzeganiem zasad i przepisów BHP w Nadleśnictwie Mielec zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

Administrator SILP - prowadzenie i nadzorowanie całokształtu zagadnień związanych z utrzymaniem spójności, funkcjonalności i bezpieczeństwa SILP, nadzorowanie stosowania przepisów o prawie autorskim w odniesieniu do użytkownika oprogramowania oraz licencji w nadleśnictwie, obsługiwanie systemu informatycznego nadleśnictwa i urządzeń peryferyjnych.

 

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek (dostępny w materiałach).

 

Materiały

Wniosek o udostęnienie informacji (wersja edytowalna)
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji​_(word).doc 0.04MB
Wniosek o udostepnienie informacji (pdf)
wniosek​_o​_udostepnienie​_informacji​_(pdf).pdf 0.10MB
Wniosek​_o​_wydanie​_Świadectwa​_Legalności​_Pozyskania​_Drewna
Wniosek​_o​_wydanie​_Świadectwa​_Legalności​_Pozyskania​_Drewna.pdf 0.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.08.2021 10:15 PAWEŁ ZIOBROŃ
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paweł Ziobroń
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 5.0 09.01.2024 13:31 Wojciech Cieślik
Rozpatrywanie spraw 4.0 16.03.2022 10:56 Wojciech Cieślik
Rozpatrywanie spraw 3.0 31.01.2022 14:22 Wojciech Cieślik
Rozpatrywanie spraw 2.0 29.10.2021 15:14 Wojciech Cieślik
Rozpatrywanie spraw 1.0 19.08.2021 10:15 PAWEŁ ZIOBROŃ

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}