W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej  PGL LP można uzyskać składając wniosek.

Skargi i wnioski przyjmowane są przez: Nadleśniczego lub w czasie nieobecności Zastępcę Nadleśniczego w każdy poniedziałek w godz. 15.00- 16.00, a w pozostałe dni w godzinach pracy.

Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób, które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie Nadleśnictwa.

Z uwagi na zagrożenie od COVID-19 sugerujemy załatwianie spraw poprzez e-mail, e-puap oraz telefonicznie.

Materiały

Wniosek o udostępnienie informacji.
WNIOSEK​_O​_UDOSTĘPNIENIE​_INFORMACJI.pdf 0.12MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.08.2021 21:16 FILIP STELMACH
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Filip Stelmach
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 1.0 07.08.2021 21:16 FILIP STELMACH

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}