W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rozpatrywanie spraw

Biuro Nadleśnictwa Bolesławiec czynne jest w dni robocze, w godzinach od 7.00 do 15.00.

Informacje na temat rozpatrywanych pism, wniosków, skarg itp. oraz osób które merytorycznie zajmują się daną sprawą można uzyskać w sekretariacie nadleśnictwa.

Korespondencję należy kierować na adres: Nadleśnictwo Bolesławiec, ul. Mikołaja Brody 2A, 59-700 Bolesławiec.

Wszystkie sprawy kierowane do Nadleśnictwa można załatwiać w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy od 7.00 do 15.00, w Sekretariacie Nadleśnictwa.

Nadleśniczy przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek w godzinach 14.00 – 16.00, a gdy dzień ten jest wolny od pracy, w dniu następnym.

Przyjęcie interesantów odbywa się po wcześniejszym umówieniu terminu spotkania.

Pracownik odpowiedzialny za przyjmowanie i koordynowanie rozpatrywania skarg i wniosków:

Sylwia Miłkowska – starszy specjalista ds. pracowniczych;
mail: sylwia.milkowska@wroclaw.lasy.gov.pl,
tel. :  +48 75 732 36 16 wew. 131.

Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej można uzyskać składając wniosek.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.07.2024 09:40 Maciej Krzak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Maciej Krzak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Rozpatrywanie spraw 3.0 06.08.2024 09:38 Maciej Krzak
Rozpatrywanie spraw 2.0 06.08.2024 09:36 Maciej Krzak
Rozpatrywanie spraw 1.0 11.07.2024 09:40 Maciej Krzak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}