W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: referent ds. administracyjnych (umowa na zastępstwo)

Nadleśniczy Nadleśnictwa Brzeziny ogłasza nabór wewnętrzny na wolne stanowisko pracy referent ds. administracyjnych

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął: 25-08-2023

Informacje o ofercie

Oferta pracy na stanowisku referenta ds. administracyjnych (umowa na zasępstwo).

Zakres obowiązków

1. Prowadzenie gospodarki majątkiem trwałym i niskocennymi składnikami
majątku, a w szczególności:
a) Prowadzenie ewidencji środków trwałych i noskocennych składników
majątku,
b) Naliczanie amortyzacji i umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) Sporządzanie w SILP dokumentów przychodów-rozchodowych środków
trwałych oraz niskocennych składników majątku, między innymi: OT, PT,
ZM, LT i LN,
d) Branie udziału w pracach dotyczących przygotowania i rozliczenia
inwentaryzacji składników majątkowych (z zakresu merytorycznego
działania), w tym w szczególności uzgadniać stany środków trwałych
i niskocennych składników majątku z materialnie odpowiedzialnymi
osobami, drukować arkusze spisu z natury, ustalać różnice
inwentaryzacyjne,
e) Sporządzać wykaz majątku do ubezpieczenia.
2. Całościowe prowadzenie spraw związanych z gospodarką mieszkaniową
nadleśnictwa, w tym:
a) Wyliczanie należnego podatku od nieruchomości,
b) Obliczanie stawek czynszu,
c) Tworzenie umów na najem nieruchomości
d) Obsługa osób w sprawie obsługi kancelarii leśnictw.
3. Kontrola merytoryczna oraz rozliczanie faktur z zakresu swojego działania.
4. Sporządzanie analiz i sprawozdań z zakresu prowadzonych zagadnień.
Szczegółowy zakres czynności będzie ustalony po zatrudnieniu

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: łódzkie
Biuro Nadleśnictwa Brzeziny, Kaletnik ul. Główna 3, 95-040 Koluszki

Wymagania

Zagadnienie ogólne:
1. Sumienne wykonywanie powierzonych zadań zgodnie z poleceniem
bezpośredniego przełożonego oraz obowiązującymi przepisami
i zarządzeniami wewnętrznymi.
2. Informowanie swego przełożonego o postępie i wynikach prac oraz
napotykanych trudnościach.
3. Znajomość wszystkich obowiązujących przepisów, instrukcji i zarządzeń
dotyczących powierzonego zakresu prac.
. Organizowanie pracy w sposób zabezpieczający terminowe i prawidłowe
wykonywanie obowiązków.
5. Należyte przechowywanie dokumentów dotyczących wykonywanych
czynności.
6. Właściwe zabezpieczenie powierzonego mienia jednostki zatrudniającej
przez zniszczeniem lub kradzieżą.
7. Należyta znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i przeciwpożarowych.
8. Stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
9. Ścisłe przestrzeganie tajemnicy przedsiębiorstwa zgodnie z obowiązującymi
przepisami.
Zagadnienia szczegółowe:
1. Prowadzenie gospodarki majątkiem trwałym i niskocennymi składnikami
majątku, a w szczególności:
a) Prowadzenie ewidencji środków trwałych i niskocennych składników
majątku,
b) Naliczanie amortyzacji i umorzenia zgodnie z obowiązującymi przepisami,
c) Sporządzanie w SILP dokumentów przychodów-rozchodowych środków
trwałych oraz niskocennych składników majątku, między innymi: OT, PT,
ZM, LT i LN,
d) Branie udziału w pracach dotyczących przygotowania i rozliczenia
inwentaryzacji składników majątkowych (z zakresu merytorycznego
działania), w tym w szczególności uzgadniać stany środków trwałych
i niskocennych składników majątku z materialnie odpowiedzialnymi
osobami, drukować arkusze spisu z natury, ustalać różnice
inwentaryzacyjne,
e) Sporządzać wykaz majątku do ubezpieczenia,
2. Całościowe prowadzenie spraw związanych z gospodarką mieszkaniową
nadleśnictwa, w tym:
a) Wyliczanie należnego podatku od nieruchomości,
b) Obliczanie stawek czynszu,
c) Tworzenie umów na najem nieruchomości
d) Obsługa osób w sprawie obsługi kancelarii leśnictw.
3. Kontrola merytoryczna oraz rozliczanie faktur z zakresu swojego działania.
4. Sporządzanie analiz i sprawozdań z zakresu prowadzonych zagadnień.
Szczegółowy zakres czynności będzie ustalony po zatrudnieniu.

Wymagane dokumenty

CV (wraz z adresem do korespondencji, numerem telefonu i adresem e-mail);
2. List motywacyjny;
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań formalnych
w zakresie wykształcenia i kwalifikacji zawodowych;
4. Kserokopie świadectw pracy i/lub zaświadczenie o zatrudnieniu lub inny
dokument potwierdzający posiadane doświadczenie zawodowe, potwierdzające
minimalny staż pracy określony dla stanowiska;
5. Ewentualnie kserokopie innych dokumentów poświadczających dodatkowe
kwalifikacje, np. kursy, szkolenia;
6. Kwestionariusz osobowy kandydata do pracy (wg wzoru stanowiącego załącznik
nr 1 do niniejszego ogłoszenia);
7. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy (według wzoru stanowiącego
załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia);
8. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku
referent ds. administracyjnych (według wzoru stanowiącego załącznik
nr 3 do niniejszego ogłoszenia);
9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
rekrutacji (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego ogłoszenia).
Oświadczenia, kwestionariusz, klauzulę, CV, list motywacyjny i kserokopie dokumentów
dołączone do oferty należy opatrzeć własnoręcznym podpisem. W przypadku
zakwalifikowania oferty do II etapu naboru, kandydat ma obowiązek okazać
się oryginałami dokumentów, których kserokopie zawierała złożona oferta.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie​_nabór​_zewnętrzny​_referent​_ds​_administracyjnych 17.08.2023
Ogłoszenie​_nabór​_zewnętrzny​_referent​_ds​_administracyjnych 17.08.2023.pdf 0.20MB
Załącznik​_nr​_1​_Kwestionariusz​_osobowy​_kandydata​_na​_pracownika​_LP 17.08.2023
Załącznik​_nr​_1​_Kwestionariusz​_osobowy​_kandydata​_na​_pracownika​_LP 17.08.2023.docx 0.02MB
Załącznik​_nr​_2​_Klauzula 17.08.2023
Załącznik​_nr​_2​_Klauzula 17.08.2023.docx 0.03MB
Załącznik​_nr​_3​_Oświadczenie 17.08.2023
Załącznik​_nr​_3​_Oświadczenie 17.08.2023.docx 0.01MB
Załącznik​_nr​_4​_-​_zgoda​_na​_przetwarzanie​_danych 17.08.2023
Załącznik​_nr​_4​_-​_zgoda​_na​_przetwarzanie​_danych 17.08.2023.docx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.04.2023 14:50 Grzegorz Marczyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Ewelina Krześlak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
stanowisko referenta ds. administracyjnych (umowa na zastępstwo) 2.0 17.08.2023 10:44 Grzegorz Marczyński
stanowisko referenta ds. administracyjnych (umowa na zastępstwo) 1.0 28.04.2023 14:50 Grzegorz Marczyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}