W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Referent/specjalista do spraw stanu posiadania

Informujemy, że Nadleśnictwo Bystrzyca Kłodzka prowadzi obecnie nabór na stanowisko referenta/specjalisty do spraw stanu posiadania.

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na zastępstwo
Termin składania aplikacji upłynął: 19-04-2022

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata

Informacje o ofercie

1. Zatrudnienie na umowę o pracę na czas określony w pełnym wymiarze czasu pracy
w celu zastępstwa nieobecnego pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy.
2. Miejsce pracy: teren administracyjny Nadleśnictwa Bystrzyca Kłodzka z siedzibą biura w Bystrzycy Kłodzkiej przy ul. Międzyleśnej 3.
3. Wynagrodzenie zostanie określone według zasad wynikających z Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla pracowników Lasów Państwowych z dnia 29.01.1998r.
z późniejszymi zmianami.
4. Nadleśnictwo nie zapewnia mieszkania.
5. Możliwość rozwoju zawodowego.
6. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: bezpośrednio po zakończeniu procesu
rekrutacji.

Zakres obowiązków

1. Prowadzenie dokumentacji związanej z:
- zmianami w obrocie zewnętrznym i wewnętrznym gruntami Nadleśnictwa
(w szczególności prowadzenie rejestru gruntów nadleśnictwa, czuwanie nad jego
zgodnością z danymi w Ewidencji Powszechnej oraz w Księgach Wieczystych),
- wydzierżawianiem gruntów,
- sporządzaniem deklaracji podatku leśnego, rolnego oraz zestawienia gruntów
do deklaracji podatku od nieruchomości,
- zagospodarowaniem gruntów rolnych.
2. Pełnienie funkcji zastępcy operatora leśnej mapy numerycznej w Nadleśnictwie.
3. Zakres odpowiedzialności pracownika:
- za pracę odpowiada na zasadach kodeksu pracy,
- jest zobowiązany do zachowania tajemnicy służbowej.


Szczegółowy zakres czynności będzie ustalony po zatrudnieniu.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: dolnośląskie
Miejsce pracy: teren administracyjny Nadleśnictwa Bystrzyca Kłodzka z siedzibą biura w Bystrzycy Kłodzkiej przy ul. Międzyleśnej 3.

Wymagania

1. Wykształcenie wyższe:
1) leśne lub
2) prawnicze lub
3) geodezyjne lub
4) z zakresu gospodarki przestrzennej.
2. Roczne doświadczenie zawodowe związane z pracą biurową.
3. Obywatelstwo polskie.
4. Posiadanie pełni praw cywilnych i obywatelskich.
5. Dobra znajomość pakietu MS Office.
6. Dobra znajomość przepisów prawnych:

Ustawa o lasach, Ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne, Rozporządzenie
w sprawie ewidencji gruntów i budynków, Ustawa o gospodarce nieruchomościami,
Ustawa o ochronie gruntów rolnych i leśnych, Ustawa o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym, Ustawa o podatku rolnym, Ustawa o podatku
leśnym, Ustawa o podatkach i opłatach lokalnych.

WYMAGANIA DODATKOWE:
1. Znajomość SILP znakowego, głównie modułu Gospodarka Leśna.
2. Znajomość SILPWeb, głownie modułu Infrastruktura – Użytkowanie zależne i podatki
lokalne.
3. Ukończony z wynikiem pozytywnym staż w jednostkach organizacyjnych PGL LP.
4. Znajomość tematyki GIS.
5. Znajomość Business Objects.
6. Zdany egzamin do Służby Leśnej.

Wymagane dokumenty

1. CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, oraz wraz z danymi do kontaktu (e-mail
lub/i nr telefonu) opatrzony własnoręcznym podpisem.
2. List motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i doświadczenie
zawodowe czytelnie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem
(oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej).
4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji
i umiejętności, czytelnie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem
(oryginały do wglądu podczas rozmowy kwalifikacyjnej).
4. Klauzula informacyjna kandydatów do pracy (formularz jest publikowany wraz
z ogłoszeniem).
5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw cywilnych i obywatelskich (wzór jest
publikowany wraz z ogłoszeniem).
6. Kwestionariusz osobowy (formularz jest publikowany wraz z ogłoszeniem).
7. Oświadczenie kandydata/ki o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy
na oferowanym stanowisku (wzór jest publikowany wraz z ogłoszeniem).
8. Oświadczenie kandydata/ki o korzystaniu z pełni praw publicznych, pełnej zdolności
do czynności prawnych (wzór jest publikowany wraz z ogłoszeniem).

Informacje dodatkowe/Dokumenty do pobrania

Dokumenty potrzebne przy rekrutacji dostępne w załącznikach

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie
2022​_04​_05​_ogłoszenie​_rekrutacja.pdf 0.14MB
Oświadczenie kandydata
2022​_04​_06​_zal​_2​_oswiadczenie.pdf 0.05MB
Regulamin
2022​_04​_05​_zal3​_regulamin.pdf 0.12MB
Kwestionariusz osobowy
2022​_04​_05​_zal​_1​_kwestionariusz.pdf 0.25MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.04.2022 13:24 KAMIL KWAŚNY
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sylwia Kasprzyk
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Referent/specjalista do spraw stanu posiadania 2.0 18.08.2022 14:01 KAMIL KWAŚNY
Referent/specjalista do spraw stanu posiadania 1.0 06.04.2022 13:24 KAMIL KWAŚNY

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}