Rozpatrywanie spraw
Informacje publiczne, które nie zostały zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej PGL LP można uzyskać składając wniosek.
SKARGI I WNIOSKI
Nadleśniczy lub Zastępca Nadleśniczego Nadleśnictwa Bytnica w sprawie skarg i wniosków przyjmuje w poniedziałki od godz. 12:00 do godziny 16:00.
Za przyjmowanie, koordynowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Nadleśnictwie Bytnica odpowiada stanowisko ds. pracowniczych.
Działy merytoryczne oraz osoby odpowiedzilne za prowadzenie konkretnych spraw wskazane są w regulaminie organizacyjnym zamieszczonym w zakładce "O podmiocie".
Ponadto szczegółowych informacji w tym zakresie udziela sekretariat telefonicznie pod nr telefonu (68) 391 57 54 lub drogą elektroniczną e-mail: bytnica@zielonagora.lasy.gov.pl
Materiały
Wniosek o udzielenie informacjiWniosek_WORD.doc 0.03MB
- Pierwsza publikacja:
- 12.08.2021 20:10 DAWID KŁAP
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Łukasz Wojciechowski
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rozpatrywanie spraw | 8.0 | 28.02.2024 10:11 Łukasz Wojciechowski |
Rozpatrywanie spraw | 7.0 | 28.12.2023 14:15 Łukasz Wojciechowski |
Rozpatrywanie spraw | 6.0 | 28.12.2023 14:10 Łukasz Wojciechowski |
Rozpatrywanie spraw | 5.0 | 09.03.2022 09:37 DAWID KŁAP |
Rozpatrywanie spraw | 4.0 | 09.03.2022 09:36 DAWID KŁAP |
Rozpatrywanie spraw | 3.0 | 13.08.2021 10:52 DAWID KŁAP |
Rozpatrywanie spraw | 2.0 | 13.08.2021 09:34 DAWID KŁAP |
Rozpatrywanie spraw | 1.0 | 12.08.2021 20:10 DAWID KŁAP |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP